Aspid GT-21 Invictus – Dáblův učeň

Základ si vzal ze supersportu, tvary karoserie snad ze samotného pekla! Na 80kg vážícím rámu automobilka Aspid postavila šasi z uhlíkových vláken a dala tomu název GT-21 Invictus. Má to být futuristický nástupce Plymouthu Prowler.

Design má odkazovat na staré americké hot rody, Invictus je však napěchován moderními technologiemi, jako například duální obrazovku UniDrive s podporou všemožných datových protokolů (GSM/GPRS/GPS/WiFi) a ultralehké brzdy se zdvojenými kotouči, které zamezují přehřátí brzdového systému.
 
Podoba interiéru nebyla odtajněna, Invictus by však měl být variabilní a každý zákazník si bude moct vybrat z více než 1000 variant provedení kokpitu, včetně namontování zadních sedadel. Kufr by měl pojmout 275 litrů zavazadel. Upřímně, koho to ale u takového auta zajímá, že? 
 
Pohonná jednotka pochází z produkce BMW a je to tentýž motor, který všichni opěvují v M5ce. Jedná se tedy o dvojitě přeplňovanou V8 o zdvihovém objemu 4,4 litru, která produkuje 450koní a 440 Nm krouťáku. Zase dostaneme na výběr – tentokrát ze dvou převodovek: šestistupňové manuální a dvojspojkové se sedmi rychlostními stupni. Když vezmeme v potaz, že celý automobil bude vážit 965kg, tak nás zrychlení 0-100km/h za méně než 3 sekundy nepřekvapí. Ručička tachometru se zastaví na hodnotě 305km/h.
 
Pokud vše půjde podle plánu, první z 250 kusů GT-21 by měl z výrobní linky sjet za dva roky.