Audi TT pro rok 2019 s novou fazónou. Čím nadchne?

Audi Tt 2422705 960 720[1]

Sportovní silniční ikona německé automobilky se pro rok 2019 dočkala inovací. Na první pohled nic světoborného nezaznamenáte. Přibudou ostřejší boční linie, 3D mřížka chladiče a větší boční sání vzduchu. Změny se dotkly zejména interiéru a výkonu.

Nenápadný dravec

Nutno říct, že „tétéčko“ dostalo jedinečný design už v prvopočátku a dosavadní exteriérové změny mu jeho charakter jen zvýraznily a dodaly dynamiku. Tomu zůstali v koncernu věrní. Do jeho útrob se dostal benzínový přeplňovaný dvoulitr ve třech specifikacích nesoucí, 40 TSFI o výkonu 145 kW /197 k, 320 Nm/, 45 TSFI a 45 TSFI QUATTRO s výkonem 180 kW /245 k, 370 Nm/. Třešničkou na dortu je agregát o výkonu 225 kW s 307 koňskými silami a točivým momentem 400 Nm!

Mohlo by vás zajímat:  Renault podrobil MPV Scénic modernizaci

Manuál i automat

Pro milovníky plnokrevníků se vším všudy jsou první dvě verze s pohonem předních kol k dispozici se standardním šestistupňovým manuálem. Pokud podléháte pohodlí, v nabídce je i sedmistupňový automat. Výkonnější Quattro bude možné pořídit jen s automatem S Tronic a nejvýkonnější TTS s pohonem všech již v základu nabídne komfortní automat.

Komfortnější standard

Nový modelový rok přinese změny ve standardní výbavě Audi TT. Rozšíří ji dešťový a světelný senzor, volič jízdních režimů Audi Drive Select, vyhřívaná zrcátka, virtuální kokpit, či multifunkční volant. Kromě toho se do základu dostala i Bluetooth konektivita.

Mohlo by vás zajímat:  Zenos E10 - Další víkendová hračka oficiálně

Dvě speciální edice v závěsu

Kromě TT vyjedou v letošním roce i dvě speciální edice. Přesně 999 kusy oslaví automobilka 20 leté výročí, a to modelem Audi TT 20 years. Vyšperkované bude Matrix Oled zadními světly, šedou barvou karoserie a také matnými šedými 19- palcovými disky. Celkový dojem podtrhne několik designových prvků roadsteru. Další specialitou bude Audi TT S line Competition se stylovými S line doplňky a také nové sportovní obrazovky v rámci virtuálního kokpitu.

David Hampl

O David Hampl

V případě kontaktu využijte email: hampl@autozine.cz

Zobrazit více příspěvků autora