Autoservis v Ostravě – Auto Kadlec

Dobrý automechanik je pro člověka mnohdy stejně důležitý jako dobrý doktor. A najít ho dá pořádnou práci. Chceme někoho zkušeného, kdo rozumí své práci a dělá jí poctivě. Někoho, kdo o naše auto bude pečovat jako o vlastní. Není vzácností, že se lidé obrací o pomoc do ciziny. K dobrému mechanikovi se vyplatí dojet, ale naštěstí jich pár je i u nás, v Ostravě.

Autoservis Ostrava

Pokud hledáte vhodný autoservis v Ostravě, můžeme doporučit Auto Kadlec. Funguje tu už od roku 1999. Neudržíte se na trhu patnáct let, pokud nejsou Vaši zákazníci skutečně spokojení. Jak se toho tato firma snaží docílit, vyplývá už z jejího motta „ kvalita, rychlost, spokojenost zákazníka a především poctivost“. To je přeci přesně to, co každý hledá a tady jsou to schopni i dodržet.

U spousty servisů se setkáte s tím, že jejich personál je sice milý a zručný, ale prostě nemá na provedení opravy dostatečné znalosti. Automobilový průmysl patří k těm, které jsou přímo v srdci rozvoje. Srovnávat dnešní automobily s těmi, které měli naši rodiče je holý nesmysl. Stačí se podívat pár roků zpátky. Auto tvoří čím dál komplikovanější organismus. Čím dál více se podobá počítačům. Všechen tenhle pokrok nám usnadňuje život a stává se noční můrou mnoha techniků. Mimo jiné to znamená, že si neustále musí rozšiřovat vzdělání. Dvě šikovné ruce už prostě nestačí. Dostat se do servisu, kde neprobíhá jakákoliv forma školení o nových technologiích a systémech je naprostý horor.

U Auto Kadlec právě proto probíhají každoroční školení, která umožňují zaměstnancům rozšířit si znalosti o diagnostických systémech komfortní elektroniky (boom tohoto odvětví je asi nejpatrnější, všechna ta šikovná zařízení, která nám pomáhají s navigací a parkováním jsou prostě neocenitelná), mechanických postupech a mnoha dalších profesionálních disciplínách. Autoservisu se tak úspěšně daří udržet si náskok před konkurencí, protože je to právě kvalita služeb, která rozhoduje o spokojenosti zákazníka.

Dalším hororem, kterým si v souvislosti s autoservisem musíme často projít je vyřizování pojistky. Jako by nebyla nehoda dost stresující sama o sobě, je nutné projít administrativním peklem. Komunikaci mezi pojišťovnou a autoservisem prostě musíme nějak zařídit sami a jak nepříjemní dokáží někteří úředníci být, si umíme všichni představit. Fakt, že Auto Kadlec má navázánu spolupráci s ČSOB Pojišťovnou, je tedy sladkou tečkou na závěr. Ušetří se tím opravdu hodně času.


Komentáře