Bridgestone představuje na veletrhu virtuální město budoucnosti včetně vyspělých řešení pro mobilitu

Globální společnost Bridgestone Corporation (dále jen Bridgestone), zaměřená na poskytování vyspělých řešení pro trvale udržitelnou mobilitu zákazníkům na celém světě, oznámila svůj návrat na veletrh CES 2021, který se letos koná virtuálně ve dnech 11. až 14. ledna 2021. Společnost ve své digitální expozici odhalí Bridgestone World, interaktivní město, které ukazuje, jak inovace společnosti Bridgestone přispějí k trvale udržitelnější mobilitě budoucnosti. Živé internetové prezentace a speciální videa na vyžádání budou vytvářet další příležitosti k navázání spolupráce s partnery z technologické oblasti.

„Aktivní, inteligentní a digitálně integrované technologie jsou zásadní pro dosažení našeho cíle – vytvářet nové hodnoty pro společnost a zákazníky prostřednictvím trvale udržitelné mobility a vyspělých řešení,“ řekl Paolo Ferrari, prezident a generální ředitel společnosti Bridgestone Americas a výkonný viceprezident a jednatel společnosti Bridgestone Corporation. „S dosahovaným pokrokem v této oblasti se usilovně snažíme zapojovat do celého procesu i ostatní inovátory a lídry, abychom společně vymysleli lepší budoucnost pro mobilitu.“

Virtuální město Bridgestone World, specificky vyvinuté pro letošní virtuální formát veletrhu CES, umožňuje uživatelům nahlédnout do městských, příměstských a průmyslových oblastí včetně dopravních systémů ve velkoměstě budoucnosti. Uživatelé v něm zjistí, jak síťově propojené produkty společnosti Bridgestone a její služby založené na analýze dat vyřeší současné problémy, vylepší mobilitu spotřebitelů a vytvoří vyšší přidanou hodnotu pro zákazníky i celou společnost. Hlavní městské prostředí tohoto nástroje umožňuje uživatelům seznámit se s evolucí společnosti Bridgestone směrem k technologicky vyspělé firmě, která prostřednictvím chytrých technologií pro pneumatiky a vyspělou mobilitu rozšiřuje svou základní nabídku pneumatik a gumárenských produktů. Cílem virtuálního města Bridgestone World je ukázat proměnu společnosti Bridgestone v podnik, který pomáhá lidem a firmám spravovat svá vozidla bezpečnějším, chytřejším, efektivnějším a trvale udržitelnějším způsobem.

Bridgestone bude s návštěvníky veletrhu CES komunikovat také přímo prostřednictvím prezentací přenášených živě i na vyžádání. Společnost v těchto prezentacích vysvětluje, jak používá chytré technologie pro pneumatiky, vyspělé metody pro analýzu dat a nové obchodní modely k dosažení stavu, v němž budou pneumatiky středobodem systému trvale udržitelné mobility, a to v současnosti i budoucnosti. K dispozici budou následující prezentace:

  • Ve videu na vyžádání s názvem „Bridgestone Vision of Mobility“ (Vize mobility společnosti Bridgestone) vystupuje Paolo Ferrari, prezident a generální ředitel společnosti Bridgestone Americas a výkonný viceprezident a jednatel společnosti Bridgestone Corporation.
  • Maria Dunnová, ředitelka strategického plánování a korporátní strategie ve společnosti Bridgestone Americas, povede 12. ledna 2021 v 10:15 h (východního času EST) živou prohlídku virtuálního města Bridgestone World.
  • Raj Bajaj, viceprezident společností Webfleet Solutions International a Bridgestone Mobility Solutions, vystoupí 13. ledna 2021 v 8:15 h (východního času EST) v živé diskuzi s názvem „Opportunity through Crisis – How Telematics Evolves to Optimize Mobility“ (Krize jako příležitost – Jak vývoj telematiky optimalizuje mobilitu).
Zdroj: Bridgestone

O Tomáš Dunajčík

Kontakt na autora: tomas.dunajcik@autozine.cz

Zobrazit více příspěvků autora