Cadillac lehce modernizoval sedan CTS

Nová podoba loga Cadillacu se dále rozšiřuje portfoliem americké automobilky. Po nedávno modernizovaném sedanu ATS a z něj odvozeném kupé se jej dočkal také sedan vyšší střední třídy CTS, který spolu s ním dostal lehkou modernizaci.

Tu na první pohled (ne)poznáte podle přepracované masky chladiče s aktivními lamelami pro všechny verze kromě sportovní Vsport, která je u levnějších provedeních čistě chromovaná, u verze Vsport je pak vyvedena v černém chromu. Standardem se stávají halogenová světla s projektorovým paprskem a 17palcová kola, za příplatek je však možné zvolit světla s vysokou hustotou paprsku a systémem Adaptive Forward Lighting stejně jako kola s osmnácti nebo devatenácti palci. Paleta barev byla rozšířena o metalické odstíny Crystal White Tricoat a Dark Adriatic Blue.

Mohlo by vás zajímat:  Honda představuje sportovní Jade RS

Interiér dostal nabíjecí stanici pro chytré telefony Cadillac DockSpot, upozornění na příchozí SMS pro systém Cadillac CUE, připojení k internetu pomocí 4G LTE sítě nebo Wi-Fi a nové barvy čalounění a dekorů. Z jízdních asistentů nechybí upozornění na vybočení z jízdního pruhu či hlídač mrtvého úhlu.

Motorová paleta startuje na dvoulitrovém čtyřválci s turbem o výkonu 276 koní s točivým momentem 400 Nm, druhou volbou je 3.6litrový šestiválec o výkonu 325 koní s točivým momentem 373 Nm. Vrcholem motorové palety je 3.6litrový šestiválec s dvojicí turbodmychadel ve verzi Vsport o výkonu 426 koní s točivým momentem 583 Nm. Všechny tyto motory jsou nově dostupné s moderním osmistupňovým automatem, přeřazujícím za 0,3 sekundy, který nahrazuje již poměrně zastaralý šestistupňový automat. Důležité je rovněž zmínit, že dva slabší motory jsou k dispozici s pohonem zadních nebo všech kol, vrcholný model je dostupný jen jako zadokolka. CTS Vsport dále nabízí sportovní podvozek, brzdy Brembo nebo elektronický diferenciál s omezenou svorností.

Mohlo by vás zajímat:  Opel je připraven konkurovat Dacii

Zdroj: Cadillac