14349

„Jel jsem pro auto na druhý konec republiky. Po představení vozu si prodejce vyslechl spršku nadávek,“ přiznává Miloš

Kupovat auto z druhé ruky nemusí být vždy dobrý nápad. Kupující vždy touží po tom nejlepším. Naopak prodávající se snaží všemi způsoby upravit realitu. Udělat z neprodejného vraku dokonalé auto, o které je zájem. Našel jsem inzerát na ojetinu a vyrazil se podívat osobně. Co jsem ale viděl na místě, tomu jsem nemohl uvěřit. A nešlo o omyl, nýbrž o záměr prodávajícího. V tu chvíli jsem se cítil podveden a moje reakce tomu odpovídala. A jsem si jistý, že podobně by reagoval každý, kdo by se přes celou republiku trmácel stovky kilometrů.

Číst více
Snímka Obrazovky 2023 07 28 O 11.15.54 (2)

Jak postupovat při ekologické likvidaci vozidla a vyřazení z evidence?

Jakmile váš automobil doslouží svému účelu a stane se autovrakem, je na čase přemýšlet o jeho zlikvidování a vyřazení z evidence. Správný postup při ekologické likvidaci je důležitý pro životní prostředí, ale může vám také přinést určitou finanční odměnu. Najděte spolehlivou provozovnu Pokud se rozhodnete pro likvidaci svého starého vozidla, je důležité zvolit spolehlivou firmu, která zajistí, že proces proběhne správně.

Číst více
Sa

Škoda Auto posunuje z pozice lídra tuzemského trhu elektromobilitu v ČR o velký krok kupředu

Česká republika se i díky intenzivnímu zapojení společnosti ŠKODA AUTO posouvá v oblasti připravenosti na elektromobilitu. Mladoboleslavská automobilka pomáhá s budováním dobíjecí infrastruktury, její autorizovaní obchodní partneři se mění v elektromobilní centra a pro majitele elektromobilů uvádí na trh nová řešení, která z elektromobility činí komfortní každodenní záležitost.

Číst více
Hyundai Tucson (1)

Hyundai byl v říjnu nejoblíbenější značkou českých soukromých zákazníků

Značka Hyundai se na českém trhu v říjnové statistice prodaných osobních vozů v privátním segmentu posunula na první příčku, jak vyplývá z údajů zveřejněných Svazem dovozců automobilů. Dealeři Hyundai v říjnu 2021 prodali soukromým zákazníkům 614 vozů, což jihokorejskou značku posunulo na samé čelo měsíčního žebříčku s tržním podílem 18,5%.

Číst více