Citroën vstupuje do nové epochy

Značka překročila novou hranici a představila svůj poslední výtvor, Citroën C4 Cactus, který ztělesňuje novou nabídku vozů Citroën na trhu. Citroën po úspěšném uvedení prémiové řady DS přechází do útoku v rámci své základní řady. Nové modely nabízejí více designu, více komfortu, více užitečných technologií, a to vše s nižšími náklady. A také nové způsoby používání automobilu, jako je nabídka nákupu podle počtu ujetých kilometrů, a konečně nová zákaznická zkušenost opírající se o stále větší transparentnost díky nové digitální platformě Citroën Advisor.

Nové auto pro novou pozici na trhu

Citroën odhalil Citroën C4 Cactus. „Více designu, více komfortu, více užitečné technologie a to vše pro nižší náklady.“ – těmito slovy shrnul generální ředitel značky Citroën Frédéric Banzet nové postavení řady Citroën na trhu. C4 Cactus ztělesňuje mezník v základní nabídce značky Citroën, představující 80 % prodejů. Zračí se v něm vše, co od samého počátku zajišťuje sílu značky: spojení kreativity a technologie pro větší pohodu.

Nové způsoby nákupu

Citroën doplní uvedení tohoto nového modelu na trh, k němuž má dojít na konci 1. pololetí roku 2014, dvěma novými způsoby nákupu aut:

Mohlo by vás zajímat:  Citroën uvádí na trh faceliftovanou C4

1) nabídka na míru, kdy si zákazník může zvolit měsíční paušál podle svých finančních možností a skutečných potřeb,

2) nabídka nákupu podle počtu ujetých kilometrů (jen v některých zemích), kdy zákazník získá příslib, že zaplatí jen to, co skutečně spotřebuje, podle počtu ujetých kilometrů.

Citroën díky těmto dvěma nabídkám, které zahrnují nákup, údržbu a pojištění, svým zákazníkům umožňuje velmi transparentním způsobem v průběhu času, měsíc po měsíci, řídit svůj rozpočet.

Nová zákaznická zkušenost „CITROËN & VY“

Značka Citroën se rozhodla posílit svůj vztah se zákazníkem, a proto spouští systém závazků CITROËN & VY, jejichž motivem je transparentnost: závazek zavolat zpět nespokojenému zákazníkovi do 24 hodin, závazek vrátit auto po zásahu v servisu vždy umyté,… Tyto závazky – které se budou v prodejní a servisní síti postupně zavádět ve 2. pololetí – doplňuje nový nástroj nazvaný Citroën Advisor. Jde o webovou stránku, na které budou mít zákazníci možnost zanechávat své názory po návštěvě prodejny značky. Jde o nástroj přizpůsobený potřebám dneška, protože 70 % zákazníků spoléhá na názory ostatních zákazníků uvedené na internetu.

Mohlo by vás zajímat:  Plány na Subaru BRZ STI jsou odložené

 „Díky tomuto novému přístupu zahrnujícímu produkt i služby, vrátíme naší základní nabídce její svébytné místo vedle řady DS, její sílu a výkonnost. Máme nyní dvě nabídky, obě stejně silné a výrazné, obě se svou vlastní cílovou klientelou, obě se svým vlastním výrazem. Citroën bude tedy dál zanechávat svou stopu v historii automobilového průmyslu,“ dodal Frédéric Banzet.

Zdroj: Citroën