Co dělat, když doslouží kopie BMW X5?

Čínské automobilky to na evropském trhu v polovině první desetiletky 21.století zkoušely v docela hojném počtu. Jejich nevalná kvalita však zapříčinila, že se jich na starém kontinentu prodalo jen několik stovek. Jedním z takto prodaných aut bylo i SUV Shuanghuan Ceo Němce Wolfganga Blaubeho.

Na tom by nebylo nic tak divného, kdyby ten dotyčný člověk nebyl rovněž redaktorem německého motoristického časopisu Auto Bild, který na (ne)kvalitu čínských aut několikrát upozorňoval. A pro připomenutí – Shuanghuan Ceo je kopií první generace BMW X5, přičemž německá automobilka dokonce vyhrála soud o prodeje tohoto modelu, následně však byl původní verdikt zrušen.

Mohlo by vás zajímat:  Drahé auto budí závist. Přitom je to s takovým vozem úplně jinak, než si mnozí myslí

Zpět ale ke konkrétnímu kousku z Německa, který najel něco kolem 100 000 kilometrů. Tam, kde se evropská, japonská či americká auta ani nepozastaví však vypadá Ceo, jako by mělo za sebou podstatně větší kilometráž. Většina podvozku je prorezlá skrz naskrz a interiér je rovněž zralý na generální renovaci. Balubemu tak došla trpělivost a rozhodl se udělat radikální řez.

Přizval si své kolegy z Auto Bildu a společně čínské SUV podrobili skutečně drsné zatěžkávací zkoušce. Co všechno s ním prováděli zachycuje přiložené video, na konci však z auta nezůstalo prakticky nic než hromádka ohořelého šrotu… 

Mohlo by vás zajímat:  Jízda za kamionem ušetří palivo, nepatří však mezi doporučené způsoby

##Shuanghuan_Ceo##

Zdroj: autobild.de, autoevolution.com