Co nabídne nový digitální showroom značky Škoda?

Showroomy automobilek jsou dnes již rozšířené a jejich prohlídka přes internet je již samozřejmostí. Škoda ale připravila digitální showroom. Na své si tak přijdou všichni. Showroom Škody může dnes už navštívit celá rodina – muži si budou prohlížet vozy a spoustu obrazovek, které zde budou dostupné, ženy a děti se mohou ponořit do virtuální reality a zahrát si mnohé hry.

Moderní showroomy mají stimulovat zákazníky k nákupu

Dnešní zákazník je rozmazlený. Při nákupu vozu očekává určitý zážitek. A tak se kromě výrobců, kteří se snaží udělat maximum, aby se vozy prodávaly, musí snažit také prodejci. Pokud klient navštíví showroom s nejmodernější výbavou, pak je pravděpodobnější, že se jeho preference nakloní směrem k nákupu.

Moderní showroom v Plzni

Při příležitosti uvedení Škody Scala na trh byl představen i moderní showroom. Cílem bylo zákazníka co nejvíce okouzlit. Prodejci musí představit sedm modelových řad a 42 derivátů. A to jim má umožnit právě moderní showroomy. Ty mají nabízet:

  • samotné vozy,
  • služby,
  • merchandisingové zboží.

Sales Support Tool

SST je systém, který má představit zákazníkovi veškeré funkce vozu. Prostřednictvím tabletu tak může prodejce prezentovat jakýkoli vůz, jeho parametry, ale také jeho různé funkce. Tyto funkce jsou představeny ukázkou videa, na kterém je nahraná testovací jízda. Zákazník se tak snadno a rychle dozví veškeré technické parametry vozu.

Komentáře
Mohlo by vás zajímat:  EU připravuje změnu v povinné výbavě aut – co nás čeká?