Co podivného přinesla letošní Ženeva? 2. část

Nejenom, že se automobilky v Ženevě chtějí blýsknout novými sériovými vozy, či koncepty a studiemi, které mohou být v několika letech realitou. Řada z nich nechá výrazně popustit uzdu své fantazii a tak stvoří něco, co by se dalo slušně označit jako podivnost. Těch přinesla letošní Ženeva opravdu mnoho. O řadě z nich jsme vás již informovali v první části našeho článku. A jelikož to nestačilo, přidáváme ještě část druhou. I zde si dost možná budete ťukat na čelo a protáčet oči.

Mansory Bugatti Veyron Vivere

Jedno z nejrychlejších sériových aut na planetě, tedy model Bugatti Veyron svým vzhledem zaujme. Tedy to té doby, než si ho do své dílny vezme společnost Mansory, která je také jedním z vystavovatelů na ženevském autosalonu v roce 2018. A tato společnost ukazuje, že je více nevkusná, než originální. Příkladem je právě model Mansory Bugatti Veyron Vivere, jehož základem je klasický Veyron. Co vše na něm tato firma dokázala zkazit? Změnila tvar karoserie, přidala vzor Masrble Collage připomínající mramor, a vše doplnila dalšími barevnými kreacemi. Nic, co by lákalo. A nejhorší je, že tato firma přivezla do Ženevy i jiná, ve svých dílnách upravená auta. Hrůza.

Renault EZ-GO

Možná to nebylo přímo očekávání, ale vzhledem k tomu, co studie Renault EZ-GO nabídla, musíme říci, že o ni byl až enormní zájem ze strany jednotlivých návštěvníků. To proto, že u tohoto vozu se nejlépe hodí označení, jako hudba budoucnosti. Proč? Jelikož je až podivné, co vše by měl tento vůz umět. Můžete si ho například zavolat, aby dorazilo v určitém čase na určité místo. Samozřejmě vás také odveze tam, kam potřebujete. Jde o takové taxi bez řidiče. Uvnitř vás čeká velký informační systém, stejně jako bezdrátové připojení k Wifi. V rámci technického řešení nezapomínejme na to, že jediným pohonem bude elektřina a na lepších jízdních vlastnostech a manévrovatelnosti se má podepsat systém 4Control. Ten umožní natáčet všechna čtyři kola samotného automobilu.

Mohlo by vás zajímat:  Přinášíme první srovnání tří nováčků v segmentu malých automobilů

Sbarro 4×4+2

Tento vůz je nepřehlédnutelný. Jak pro svou velikost, tak i pro svůj vzhled. Na něm se designéři skutečně vyřádili. Bohužel výsledek vypadá, jako by se chtěli někomu pomstít. Vůz Sbarro 4×4+2 je postaven na základu modelu Porsche Cayenne, což je v podstatě jeho jediné pozitivum. Jinak jde až o obludnou podivnost a při prvním pohledu si nebudete jisti tím, co je horší. Zda dominantní nevkusné chromování, různé velké tvary, nebo třeba boční otvory v karoserii, kde jsou mimo jiné vidět dvě náhradní pneumatiky. I když do terénu se může jednat o osvědčenou volbu, faktem je, že právě pro jeho vzhled by každý raději risknul cokoliv jiného, i za cenu toho, že neprojede a zapadne.

Sin S1

O společnosti Sin Car jste u nás již četli. A to v souvislosti s tím, jaké unikáty letošní Ženeva nabídne. Už poprvé jsme uváděli, že vůz je celkem netradiční, jelikož umožní, abyste využili jeho základ a pomocí karosářských dílů si vytvořily takový vzhled, jaký požadujete. Toto je však jediná přednost, kterou může sporťák Sin S1 nabídnout. Samotný vzhled rozhodně nepatří k nejzajímavějším – právě naopak. A pokud jde o možnost jeho přestaveb, jde o skutečně směr, který nelze označit jinak, než směr vcelku podivný. Vše korunuje i to, že kromě běžného provedení si lze auto koupit ve variantě, kterou je plug-in hybrid a také elektromobil.

Komentáře