Audi City. Tak je nazván nejmodernější, plně digitální showroom Audi na světě. Nachází se v centru Londýna nedaleko od Piccadilly Circus a automobilka je na něj náležitě pyšná.
Tento nový koncept dovoluje Audi představit zákazníkovi každý model s každou variantou exteriéru i interiéru v 3D zobrazení v měřítku 1:1. V běžném showroomu je automobilka limitována prostorem, kde by mohly stát předváděcí modely. To znamená, že aby konkrétní dealer mohl nabídnout zákazníkovi co nejširší paletu modelů, musel by disponovat velkým a tím pádem i drahým prostorem, což v některých městech není možné.
Nový koncept malých, digitálních showroomů je vhodný do nejrušnějších částí měst s dobrým přístupem a dovoluje automobilce uvítat zákazníky v čistém, moderním prostoru, kde si na obrazovce v reálném čase nakonfigurují Audi dle svých představ.
„Audi City kombinuje to nejlepší ze dvou světů – digitální prezentaci a konfiguraci automobilu spolu s osobním kontaktem se zákazníkem.“, říká Peter Scharzenbauer, člen představenstva pro marketing a prodej Audi AG. „Tento nový způsob nabídky vozů nás přiblížil zákazníkovi – geograficky, samozřejmě. Prioritou však nadále zůstává kvalita přístupu k zákazníkovi. Tento nový koncept nabízí nové možnosti služeb na míru.“
Osobně mám radši, když si auto, o které mám zájem, můžu vyzkoušet, případně se v něm i svézt. Takový způsob nabídky byl do této chvíle nevídaný a snad i nepředstavitelný. Pro mě zůstává nepředstavitelný i nadále, jelikož člověk se v autě musí cítit hlavně dobře a k tomu si do auta musíte sednout. Tohle vám v Audi City nenabídnou.
Jak vypadá takový digitální výběr auta se můžete podívat na oficiálním prezentačním videu od Audi.