První generace Chevroletu Volt možná zaujala pohonem, design exteriéru i interiéru však byl často kritizován. Generace druhá přichází nejen s atraktivnějším vzhledem, ale i lepším pohonným ústrojím.
Ačkoliv samotný Chevrolet označuje Volt jako elektromobil s benzínovým prodlužovačem dojezdu, prakticky se jedná o plug-in hybrid, protože benzínový motor dokáže spolupracovat s elektromotorem či při spotřebě asi 5,73 l/100 km pohánět auto sám. V suché řeči čísel má 1.5litrový benzínový čtyřválec 102 koní a elektromotor 151 koní a 398 Nm, díky lithium-iontovým bateriím o kapacitě 18,4 kWh dokáže pětidvéřový liftback bezemisně ujet až 80 km (celkově pak až 676 km). Baterie se z 240voltové zásuvky nabijí za 4,5 hodiny a ze 120voltové zásuvky za 13 hodin, celkově je pak pohonné ústrojí o 45 kg lehčí než u předchůdce. Zajímavá je dynamika Voltu, který na 48 km/h dokáže zrychlit za 2,6 sekundy a na 96 km/h za 8,4 sekundy.
Jak už bylo naznačeno v úvodu, design se oproti minulé generaci posunul do zcela jiných vod. Především z profilu může Volt vzdáleně připomenout moderní čtyřdveřová kupé, kterým se podobají i zadní světla s novou optikou i skladbou. Méně povedená je přední část s podivně zaslepenou maskou chladiče a LED diodami pro denní svícení. Podobně jako u předchůdce nechybí unikátní kola o rozměru 17 palců s celoročními pneumatikami Michelin Energy Saver.
Na zadní sedadla se nově při troše štěstí nasoukají hned tři cestující, protože Volt je homologovaný jako pětimístný. Pracoviště řidiče prošlo doslova revolucí a nabízí tvary zcela srovnatelné s kterýmkoliv konvenčním modelem značky. Přístrojový panel je tvořen osmipalcovým displejem, stejně velký displej pak zajišťuje také výstupu multimediálního systém MyLink. Bezpečnostní výbava zahrnuje deset airbagů a parkovací kameru, v příplatkové výbavě se objevuje sledování mrtvého úhlu, hlídání dopravy za vozidlem, signalizace opuštění vybraného jízdního pruhu, automatické brzdění, upozornění na hrozící čelní nehodu či poloautomatický parkovací asistent.
Zdroj: Chevrolet