Druhý odkaz na minulost Alfy obstaralo speciální MiTo

Odkazů na minulost není nikdy dost, navíc u automobilek, které tu minulost mají skutečně výstavní. Vedle Giulietty Sprint tak na stánku v Paříži září také MiTo Junior, pro změnu věnované slavnému kupé Giulia GT 1300 Junior z roku 1966.

Jistě nejvýraznější úpravou je černo-bílé lakování, takže zatímco karosérie je téměř výhradně černá, kryty zrcátek, 17palcová kola a zadní polep s označením Junior jsou bílé. Vedle toho je nový zadní nárazník s chromovanou koncovkou výfuku, rámečky světel a kolem mlhovek jsou v saténovém odstínu chromu. 

V interiér vládnou, podobně jako u Giulietty Sprint, sportovní sedadla s bílou grafikou, prošíváním a vyšívaným logem Alfa Romeo na opěrkách hlav. Zcela nový je sportovní volant, vkusně doplněný o hlavici řadící páky a ruční brzdy v kůži s bílým prošíváním. Palubní desce kromě černého dekoru Street vládne multimediální systém na středové konzoli, přístrojový panel dostal novou bílou grafiku. Celek dotváří koberečky s logem Junior.

Pod kapotou je dostupná kompletní paleta motorů jako pro klasické MiTo, v česku to znamená pouze zážehové motory – ty atmosférické o objemu 1.4 litru o výkonu 70 a 78 koní, ty přeplňované buď s objemem 0.9 litru a označením TwinAir o výkonu 105 koní nebo s objemem 1.4 litru a označením MultiAir o výkonu 140 a 170 koní.

Mohlo by vás zajímat:  Alfa Romeo se vrací do Ameriky

Zdroj: Alfa Romeo