Opel představil Adama na LPG

Krátce poté, co se pod kapotou malého Opelu Adam objevil přeplňovaný litrový tříválec, uvádí německá automobilka další motorovou verzi. Tentokrát se jedná o čtrnáctistovku ecoFlex, která je schopná spalovat LPG.  Jak už napovídá úvod, pod kapotou Adama LPG se objeví zážehový čtyřválec 1.4 ecoFlex o výkonu 87 koní. Nádrž na LPG …

Číst více

Škoda Citigo CNG dosáhla světového rekordu

Mistr světa v úsporné jízdě, Rakušan Gerhard Plattner, ujel s vozem Škoda Citigo, poháněným zemním plynem, 2 619 kilometrů napříč Evropou s průměrnou spotřebou 2,39 kilogramu zemního plynu na 100 kilometrů.  Na trati z italské Vicenzy do švédského Stockholmu činila průměrná spotřeba vozu Škoda Citigo CNG 2,39 kilogramu zemního plynu na 100 kilometrů – byla tedy …

Číst více

Fiat Flaga test – Benzín nebo LPG?

Ze srovnávacího testu dvou vozů Fiat Punto vyšel vítězně ten s pohonem na LPG. V dojezdové vzdálenosti porazil svého benzinového kolegu o celých 74,6 kilometrů. Test, který se konal 21. listopadu, připravila společnost Fiat ČR ve spolupráci se společností Flaga, předním dodavatelem LPG na českém trhu. Řidiči obou vozidel Fiat Punto před započetím jízdy …

Číst více

Škoda Citigo nově s pohonem na CNG!

Škoda Citigo je nově v nabídce také s pohonem na stlačený zemní plyn a stanovuje tak nová měřítka v oblasti šetrnosti k životnímu prostředí. Emise činí pouze 79 g/km! Tohoto výsledku je dosaženo využitím kombinace ekologického paliva v podobě stlačeného zemního plynu a ekologického paketu Green tec. Ten se skládá z prvků jako systém Start-Stop, rekuperace brzdné energie …

Číst více

Mitsubishi ASX na LPG

Japonská automobilka Mitsubishi přichází s novinkou pro všechny příznivce úsporného provozu. Od října 2012 přibude v nabídce všech autorizovaných prodejců Mitsubishi u modelu ASX 1,6 l MIVEC možnost přestavby na LPG. Oproti klasické benzínové variantě si zákazník připlatí 31 900 Kč s DPH, cena je včetně montáže LPG sady. Záruka výrobce zůstane i po montáži zachována. Ty tam jsou doby, kdy LPG ubíralo cenní kilowatty z výkonu a zhoršovalo tak jízdní dynamiku.

Číst více

LPG a CNG – Stejná pravidla pro parkování v podzemních garážích!

Stoupající ceny benzínu a nafty mají za následek zvýšený zájem o automobily na alternativní paliva. Výběr mezi vozidlem na LPG či CNG mnohokrát ovlivní i (ne)možnost parkování v podzemních garážích. Často však mylně – většina lidí se domnívá, že zatímco s autem na LPG se v tomto typu míst parkovat nesmí, vozidla na CNG to mají …

Číst více