Facelift Hondy CR-Z předčasně představen v Indonésii

V minulém týdnu jsem lehce naťuknul příchod faceliftu trochu odstrčené Hondy CR-Z. Oficiální představení omlazeného sportovního hybridu jsme očekávali až v Paříži, Honda ale všem vytřela zrak a představila jej již na mezinárodním autosalonu v Indonésii. 

Facelift nefacelift, kdybych v době představení procházel kolem stánku Hondy, nepoznal bych rozdíl od předchozí verze. Určitě my mi ale vrtalo hlavou, proč automobilka již docela známý vůz vystavuje. Přistoupil bych tedy blíž a poznal nový přední nárazník, masku chladiče bez specifických žeber, pozměněnou optiku světel a 17“ litá kola. To je vše, nic víc se nekoná.

Prozatím se k nám stále nedostaly fotky interiéru. Dle současných zpráv se však ani zde nedočkáme převratu. Nová má být grafika tachometru a systém Plus Sport, zostřující reakci motoru na pokyny plynového pedálu.

Hondu CR-Z pohání benzínový agregát i-VTEC o objemu 1,5 litru a elektromotor. Zde se také nachází jádro pudla – jeho spojení s převodovku e-CVT s plynule měnitelným převodem. Zdali bude vůz v této konfiguraci nabízen i na evropském trhu se zatím neví, tak jako tak bude na kola přenášen výkon 99 kW a 172 Nm točivého momentu. 

Příznivci manuálních převodovek plakat nemusí. Honda se totiž stále drží zaběhnutého konceptu a pro CR-Z bude i nadále nabízet také šestistupňový manuál. Výběr této převodovky přináší drobná pozitiva z hlediska výkonu. Motor totiž nabídne o 1 kW a 18 Nm více. Wow!

Více informací přineseme po oficiálním představení na autosalonu v Paříži.

Zdroj: Worldcarfans.com/ Paultan.org

##crz##

Komentáře
Mohlo by vás zajímat:  LPG a CNG - Stejná pravidla pro parkování v podzemních garážích!