G-Power Tornado RS SKIII

Musí být naprosto skvělý pocit, když si jen tak vykračujete po ulici, rozhlížíte se kolem sebe, vytáhnete klíč a nastoupíte do krásně vyleštěného BMW M3. No jen si to představte! Ikona sportovních vozů, dravec s modrobílou vrtulí na kapotě a s magickým písmenem M na zádi.           

Jednoho dne se ale může stát, že Vás standardní výkon osmiválce omrzí, zkrátka se Vám bude zdát, že to nejede, že musí být něco v nepořádku a že už z vozu nemáte takovou radost, jako dříve. Upřímně řečeno si myslím, že byste musel být extra dobrý řidič, aby k této situaci došlo, nicméně je v tomto případě asi jen jedno adekvátní řešení.           

Mohlo by vás zajímat:  Rolls-Royce zvažuje nové modely!

Tím řešením je německá tuningová firma G-Power, zabývající se již řadu let úpravami vozů mnichovské automobilky. O skutečnosti, že se nejedná jen tak o nějakou bandu mechaniků svědčí titul nejrychlejšího sedanu na světě, udělený úžasnému BMW M5 Hurricane RR.          

Vraťme se však zpět k M3, která se nyní pyšní přídomkem Tornado RS a u které je největší krásou jednoduchost celé úpravy. Vše totiž padlo za následek novému systému přeplňování SK III Sporty Drive, jenž vyžene maximální výkon až na neuvěřitelných 720 koní a točitý moment na hodnotu 700 Nm!           

Mohlo by vás zajímat:  Na ženevském autosalonu se představí i Jaguar XFR-S Sportbrake

Tyto výkonové hodnoty pak mají za následek zrychlení z 0-100 km/h za 3,7 vteřiny, na dvoustovku si sáhnete za 9,5 vteřiny, což je stejný čas, kterého dosahuje Ferrari Enzo a budete-li zrychlovat ještě déle, dosáhnete maximální rychlosti 330 km/h. Na M3 velice slušná hodnota, co říkáte? O bezpečné zastavení se samozřejmě postará posílený brzdový systém.           

Zvenčí se toho moc nezměnilo a to je přece jen dobře. Za zmínku tedy stojí karbonový splitter předního nárazníku, kapota s většími otvory pro chlazení, hořčíková kola G-Power a zadní spoiler, vyvíjející nezbytný přítlak na zadní nápravu. Samozřejmostí je nepřehlédnutelný lak karoserie.           

Mohlo by vás zajímat:  BMW řady 7 po faceliftu

Nyní nastal čas na obligátní sdělení ceny úpravy vozu. Stručně: 35 000 €, přičemž není v ceně obsažena montáž. Za exkluzivitu se však platí a věřte, že G-Power opravdu exkluzivní je!