Honda Civic prošla v Americe modernizací po roce a půl!

Nedávno jsme Vás informovali, že americká verze Hondy Civic byl po tvrdé kritice ze strany médií i zákazníků podrobena modernizaci. Nyní japonská automobilka přidává další detaily a také pohled do interieru!

Exterier poznáte po modernizaci snadno, podle nové masky, kapoty a upravených světel vpředu a hlavně jiných světel, víka kufru a nového nárazníku vzadu. Tyto změny však prodělal pouze sedan, kupé zůstává beze změn. Specialitkou ve sportovní verze Si, která nabídne sportovnější nárazníky, nástavce prahů, zadní křídlo nebo sportovní koncovku výfuku. 

Upgrade interieru už ale proběhnul u obou verzí! Na dotyk nabízí modernizovaný Civic příjemnější, měkčené materiály, přečalouněná sedadla, koberečky a také konečně čalouněné víko kufru. Středový panel prošel spíš kosmetickými úpravami, při kterých dostal nové výdechy klimatizace. 

Nejvíce změn se však událo jednoznačně tam, kde normální smrtelník prohlížející si auto v autosalonu nenahlédne. Honda upravila řízení, která má nyní lepší reakce na volant a také lepší zpětnou vazbu. Zásluhu na tom má jistě také přeprogramovaný elektronický posilovač řízení. Dále byly upraveny stabilizátory na přední nápravě, pružiny a průměr kotoučů brzdu u verzí s automatem se zvednul na 282 mm

Mohlo by vás zajímat:  Dacia slaví deset let na trzích v západní Evropě

Pod kapotou je zatím vše při starém – základem je zážehová osmnáctistovka i-VTEC o výkonu 140 koní, která bude k dispozici s 5-ti stupňovým manuálem či stejně odstupňovaným automatem. Druhou jednotkou je pak 2.4 i-VTEC, která je k dispozici ve verzi Si a má výkon 201 koní. Skrze přední kola posílá výkon na silnici 6-ti stupňový manuál. 

Jelikož v Americe nemají moc v oblibě diesely, musí si Honda s ekologií poradit jinak. Kromě obligátního hybridu, který je ale samozřejmě také v nabídce a kombinuje čtyřválec 1.5 s elektromotorem, nabízí Honda také verzi na zemní plyn nazvanou Natural Gas. Ta má výkon 110 koní. 

Zapracovalo se také na výbavě automobilu. Z výbavového spektra byla vypuštěna základní varianta DX, takže vše zůstalo na variantách  LX, EX, EX-L a vrcholné verzi Si. Z výbavy bych vypíchnul například upravené boční airbagy SmartVent, upravené systémy ABS, VSA, systém, hlídající vyjetí z jízdního pruhu nebo systém varování před kolizí. 

Nový Civic půjde v USA do prodeje ještě před koncem tohoto roku a to za základní cenu 18 165 dolarů (cca 353 000 Kč) za sedan17 965 dolarů (cca 350 000 Kč) za kupé

Mohlo by vás zajímat:  Toyota odhalila modernizovanou podobu ruské verze Camry