Japonská automobilka Honda se po letech rozhodla opět měřit své síly na závodních tratích a vedle startu na slavném Dakaru rovněž slíbila účast na japonském šampionátu Super GT.
A s čím vlastně bude závodit? S modelem CR-Z, kterého si vzal do parády tovární team Mugen. Prvním krokem bylo nahrazení hybridního ústrojí o síle trapných 124 koní dvojitě přeplňovaným šestiválcem o zdvihovém objemu 2,8 litrů. Ten dle technických regulí bude dosahovat maximálního výkonu 300 koní.
Když se na vůz podíváme, tak zjistíme, že se standardním modelem má tento speciál již jen pramálo společného. Konvenční materiály byly nahrazeny slitinami a uhlíkovým vláknem. Přibyl obří difuzor, zadní přítlačné křidlo nebo také závodní pneumatiky.
Honda Mugen CR-Z se motoristickým fanouškům představí poprvé již na konci tohoto měsíce a nám nezbývá nic jiného, než Mugenu popřát hodně štěstí.