Honda napodruhé odhalila facelift SUV CR-V

Říjnový pařížský autosalon hostil světovou premiéru modernizované Hondy CR-V, která však trošku nepochopitelně měla ve svém názvu kouzelné slovíčko „Prototype“. To však s koncem roku zmizelo a Honda odhalila sériovou podobu CR-V modelového roku 2015

V rámci faceliftu dostalo CR-V zcela novou přední část, zajímavou především hlavními světly s LED diodami pro denní svícení. Měnila se i maska chladiče s výraznou chromovanou lištou, kompletní přední nárazník s hranatými mlhovkami a stříbrně lakovaná ochrana podvozku. Ani v zadní části se nešetřilo LED diodami ve světlech, doplněné o nové víko kufru a nárazník. Interiér je více stylový i funkční, když kromě nové chromované lišty a loketní opěrky dostal multimediální systém Honda Connect. Ten je spojen se zadní parkovací kamerou, přístupem na internet a do Honda App Center, devíti předinstalovanými aplikacemi, audiosystémem včetně digitálního rádia nebo příplatkovou navigací Garmin. V rámci konektivity jej lze propojit s externím zařízením pomocí Bluetooth či funkce MirrorLink, kterou známe už z nové Škody Fabia. 

Velké změny se odehrají pod kapotou, kde již nenajdeme naftový čtyřválec 2.2 i-DTEC o výkonu 150 koní s točivým momentem 350 Nm. Místo něj je v nabídce naftová šestnáctistovka i-DTEC o výkonu 160 koní s točivým momentem 350 Nm, která v kombinaci s šestistupňovým manuálem nevypustí více než 130 g CO2/km a v kombinaci s novým devítistupňovým automatem více než 135 g CO2/km. Verze s poháněnou přední nápravou bude mít pod kapotou i nadále šestnáctistovku i-DTEC o výkonu 120 koní s emisemi nižšími než 117 g CO2/km, zachován zůstal i zážehový dvoulitr o výkonu 155 koní s pohonem předních nebo všech kol, respektive manuální nebo automatickou převodovkou.

Zdroj: Honda