Honda zmodernizovala CR-V také pro americký trh

Předprodukční verze faceliftované Hondy CR-V ve specifikaci pro evropský trh momentálně stojí na pařížském výstavišti, Američané jsou však o něco napřed. Jejich specifikace modernizovaného japonského SUV je nejen na světě v konečné podobě, ale zároveň se od 1. října také prodává.

Nejzajímavější novinkou je výrazné přepracování zážehového čtyřválce 2.4 i-VTEC, který sice stále produkuje 188 koní, křivka točivého momentu však vzrostla o 11% z 220 na 245 Nm. Zároveň je SUV díky upravenému automatu s plynule měnitelným převodem o něco úspornější – ve verzi s pohonem předních kol si řekne o 8,1 l/100 km, ve verzi s pohonem všech kol Real Time AWD spotřebuje 8,4 l/100 km.

Mohlo by vás zajímat:  MINI Countryman John Cooper Works v limitované verzi ALL4 Dakar

Další změny se odehrály na podvozku, který je ve všech variantách nově vybaven stabilizačním systémem VSA, detekcí nehod před autem a adaptivním elektronickým posilovačem řízení, od verze EX má CR-V díky o 0,5 palce širším kolům větší rozchod kol vpředu i vzadu. Vrcholný stupeň Touring přichází jako vůbec první CR-V s adaptivním tempomatem, v základu rovněž nebude chybět varování při opuštění jízdního pruhu a brzdový systém, zmírňující následky havárie.

Po designové stránce prošla největšími změnami přední část s kompletně přepracovaným nárazníkem, novým mlhovkami, LED diodami pro denní svícení v předních světlech a maskou chladiče s chromovanou lištou ve spodní části. V zádní části najdeme nový nárazník spolu s chromovanou lištou pod zadním oknem. Osvěžením prošla také nabídka litých kol.

Mohlo by vás zajímat:  Peugeot 2008 DKR v bojových barvách

Cestující na zadních sedadlech se poprvé dočkají vlastních výdechů ventilační a klimatizační soustavy, cestující vpředu se mohou těšit na nová stínítka a loketní opěrky. Řidič navíc bude mít k dispozici v deseti směrech nastavitelné a vyhřívané sedadlo, ze kterého budemoci ovládat nový multimediální systém se sedmipalcovou obrazovkou. Nad ním pak „trůní“ další displej, na kterém se zobrazují datum, čas či poloha pomocí kompasu. V příplatkové výbavě je nově elektronicky ovládané víko kufru.

Jak už bylo zmíněno v úvodu, v prodeji je modernizované CR-V již od 1. října a to ve čtyřech výbavových stupních LX, EX, EX-L, EX-L Navi a Touring. Základní model s pohonem předních kol přijde na 23 320 dolarů (cca 500 000 korun), nejlevnější čtyřkolka přijde na 24 570 dolarů (cca 527 000 korun) a úplný vrchol s pohonem všech kol vysaje z Vaší peněženky 32 770 dolarů (cca 703 000 korun).

Mohlo by vás zajímat:  Jeep ukázal hned sedm nových konceptů

Zdroj: Honda