Hyundai představil druhou generaci velkého sedanu Genesis

Po včerejším představení Kie K900, která míří do segmentu těch nejluxusnějších vozů, si dnes ukážeme dalšího Korejce, který chce pozlobit prémiovou konkurenci. Druhá generace Hyundaie Genesis je oproti předchůdci lepší a vyspělejší ve všech ohledech.

Začít můžeme hned designem ve stylu Fluidic Sculpture 2.0, který je charakteristický šestiúhelníkovou maskou chladiče a krátkými přesahy karosérie, Kromě nich má nový Genesis přední HID světlomety, LEDky místo mlhovek a blinkrů, zadní světlomety složené celé z LED diod a kola s rozměrem mezi sedmnácti a devatenácti palci.

Interiér 4990 mm dlouhého, 1890 mm širokého a 1480 mm vysokého sedanu těží především z rozvoru prodlouženého na 3010 mm a většího prostoru pro hlavu (1045 mm vpředu a 970 mm vzadu), ramena (1480 mm vpředu a 1450 mm vzadu) a kolena (1160 mm vpředu a 890 mm vzadu). Zvětšil se také objem všech úložných prostor v interiéru – konkrétně o 3,7 litru na 26,9 litru. Materiály a zpracování mají být na daleko prémiovější úrovni než doposud.

V závislosti na trhu bude pod kapotou k dispozici třílitrový šestiválec o výkonu 257 koní s točivým momentem 303 Nm, 3.3litrový šestiválec o výkonu 282 koní s točivým momentem 347 Nm, 3.8litrový šestiválec o výkonu 315 koní s točivým momentem 397 Nm nebo pětilitrový osmiválec o výkonu 425 koní s točivým momentem 519 Nm. Všechny motory budou exkluzivně spolupracovat s osmistupňovým automatem a pohonem zadních, případně i všech kol pomocí systému HTRAC.

Posádka bude těžit ze snížené hladiny hluku, vibrací a drsnosti (NVH), karosérie z vysokopevnostní oceli, zadní nápravy typu multi-link a řidič se poprvé dočká kolenního airbagu. Nechybějí ani moderní bezpečnostní asistenty jako varování při vybočení z jízdního pruhu, udržení v daném jízdním pruhu nebo pokročilý systém automatického parkování.

Zdroj: Hyundai

Komentáře