Hyundai představil nový koncept Mistra

Společnost Hyundai Motor Company představila na autosalonu v Šanghaji nový koncepční vůz. Novinka je předpremiérou rodinného sedanu střední třídy připravovaného exkluzivně pro Čínu.

Koncept Mistra (Mingtu, nebo 名图 v čínštině), společný projekt výzkumného a vývojového střediska Hyundai Motor Group a technického střediska Beijing Hyundai, ukazuje velmi věrně vzhled sériově vyráběné verze, která se objeví u prodejců v závěru letošního roku. Nový sedan střední třídy má celkovou délku 4710 mm, celkovou šířku 1820 mm a celkovou výšku 1470 mm, při rozvoru 2770 mm. Vůz je vybaven devatenáctipalcová koly z lehké slitiny.

Koncept vnějšího designu vyjadřuje slovo „impozantní“ a je založen na třech dílčích konceptech: moderní jednoduchosti, zdrženlivé sportovnosti a chytrém luxusu. V reakci na preference místních zákazníků je karoserie lakována v okouzlujícím a elegantním nefritově zeleném odstínu s názvem Frost Jade.

Zdrojem inspirace pro název nového připravovaného strategického modelu, Mistra, je nádherné město v regionu Laconia v jižním Řecku, v němž se nacházejí pozůstatky Byzantské říše. Mistra znamená nádheru, ušlechtilost a tajemnost. Čínský název Mingtu znamená celistvost a kvalitu, v naději přinést zákazníkům plán pro zářivou a úspěšnou budoucnost.

Mistra, která na trhu vyplní místo mezi modely Sonata a Elantra, plně odráží potřeby a preference čínských zákazníků, aby podle očekávání posílila postavení značky Hyundai v čínském segmentu střední třídy.

Zdroj: Hyundai