Hyundai přichází s i20 Active také do Evropy

S pseudoterénním provedením Hyundaie i20 jsme se mohli poprvé setkat v polovině března, kdy se varianta Active ukázala v Indii. A protože v Evropě mají podobná auta úspěch, přispěchali s ním Jihokorejci také sem.

Čekáte-li nějaké výrazné odlišení od podobně koncipované konkurence, pak můžete rovnou přepnout na jiný článek. I20 Active dostala upravené odpružení s o 20 mm větší světlou výškou, na níž navazuje plasty obehnaná karosérie (v předním i zadním nárazníku se stříbrným lakováním) s výraznějším tvarováním podběhů a stříbrnými střešními ližinami. Povedeným detailem jsou kulaté mlhovky na obou koncích vozidla. Pokud proti sobě postavíte klasickou i20 a i20 Active, jistě si všimnete opačného tvaru předního nasávacího otvoru či standardních LED diod pro denní svícení.

Mohlo by vás zajímat:  Evropské auto roku 2018 už je známé

Interiér se až na zvýšenou pozici sedadel nezměnil, proto se můžeme přesunout pod kapotu. Zde úřaduje nový přeplňovaný litrový tříválec T-GDI o výkonu 100 nebo 125 koní, který se začátkem příštího roku objeví i u klasické i20. Slabší varianta má přinést především úsporu paliva, ta silnější (překvapivě) chce být atletem bez odříkání. Kdo nemá rád přeplňované benzínové tříválce, může sáhnout po čtyřválcové atmosférické čtrnáctistovce o výkonu 100 koní nebo dieselu 1.4 CRDi o výkonu 90 koní.

Mohlo by vás zajímat:  Kromě Hyundaie má svou oplastovanou verzi také Kia

Zdroj: Hyundai