Decentně upravený Hyundai i30 začal z továrny v Nošovicích vyjíždět již před nějakým časem, tuzemské ceny však jihokorejská automobilka zveřejnila až nyní. V ceníku nechybí nové jednotky Euro 6 nebo sportovní verze Turbo, naopak třídveřové provedení v jiné než sportovní variantě byste v něm hledali marně.
Základním zážehovým motorem pro hatchback a kombi je čtrnáctistovka o výkonu 100 koní s točivým momentem 134 Nm, doplněná o silnější šestnáctistovku o výkonu 120 koní s točivým momentem 156 Nm. Oba motory mají standardně šestistupňovou manuální převodovku, šestnáctistovka je za příplatek k dispozici s šestistupňovým automatem. Vrcholnou zážehovou motorizací je šestnáctistovka GDI o výkonu 135 koní s točivým momentem 164 Nm, dostupná s manuální šestikvaltem nebo sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Naftová paleta obsahuje čtrnáctistovku CRDi s manuální šestistupňovou převodovkou o výkonu 90 koní s točivým momentem 240 Nm a dvě šestnáctistovky CRDi se šestistupňovým manuálem nebo příplatkovým sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Slabší má 110 koní a 280 Nm (300 Nm s automatem), silnější 136 koní a 280 Nm (300 Nm s automatem). Jen ve verzi Turbo s přeplňovanou zážehovou šestnáctistovkou T-GDI o výkonu 186 koní s točivým momentem 265 Nm a šestistupňovou manuální převodovkou je dostupný třídveřový hatchback. Vedle něj je pak tato motorizace nabízena i v kombinaci s pětidvéřovou karosérií.
Obě karosářské varianty nabízí Hyundai ve třech výbavových liniích. Základní Entry obsahuje šest airbagů, brzdový asistent, stabilizaci, kontrolu trakce, asistent pro rozjíždění do kopce, monitorování tlaku v pneumatikách, výškově a podélně nastavitelný volant, elektrické ovládání předních oken, centrální zamykání, elektrické ovládání a vyhřívání zrcátek, mlhovky, LED diody denního svícení, tónovaná skla a 15palcová ocelová kola s okrasnými kryty. Prostřední stupeň Trikolor přidává výškově stavitelné sedadlo řidiče, tři úrovně účinku posilovače řízení, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, manuální klimatizaci, rádio s CD/MP3/USB/iPod a čtveřicí reproduktorů, čalouněné výplně dveří a kliky dveří v barvě karosérie. Nejvyšší stupeň Weekend má vyhřívaná přední sedadla s elektronicky nastavitelnou bederní opěrkou, výškově stavitelné sedadlo spolujezdce, kožený vyhřívaný multifunkční volant, elektricky ovládaná zadní okna, automatickou klimatizaci, tempomat s omezovačem rychlosti, zadní parkovací senzory, zadní loketní opěrku, přední loketní opěrku s úložným prostorem, kapsy na zadní straně předních sedadel, dva výškové reproduktory, 16palcová litá kola, dojezdovou rezervu, blikače ve zpětných zrcátkách a chromované prvky na karosérii. Verze Turbo dostala 18palcová litá kola, adaptivní bi-xenonová přední světla, LEDky denního svícení, LED diodová zadní světla, sportovní bodykit karosérie, dvě koncovky výfuku, sportovně tvarovaná vyhřívaná a výškově stavitelná přední sedadla v kombinaci látky a kůže, hliníkové pedály, sportovní přístrojovou desku a kontrastní prošívání, ve výbavě jako takové nechybí sedm airbagů včetně kolenního u řidiče, automatická klimatizace, kontrola tlaku v pneumatikách, kontrola trakce, asistent rozjezdu do kopce, tempomat s omezovačem rychlosti, zadní parkovací senzory, elektricky ovládaná všechna okna (u 3dv. jen přední), kožený multifunkční vyhřívaný volant, rádio s CD/MP3/USB/iPod a šesti reproduktory nebo elektronická parkovací brzda. Záruka na všechny verze je standardně 5 let bez omezení najetých kilometrů.
Motorizace | Turbo |
1.6 T-GDI (186 k) | 539 990 Kč |
Motorizace | Entry | Trikolor | Weekend | Turbo |
1.4i (100 k) | 299 990 Kč | 339 990 Kč | ————— | ————— |
1.6i (120 k) | ————— | 349 990 Kč | 389 990 Kč | ————— |
1.6i AT (120 k) | ————— | ————— | 429 990 Kč | ————— |
1.6 GDI (135 k) | ————— | ————— | 404 990 Kč | ————— |
1.6 GDI DCT (135 k) | ————— | ————— | 454 990 Kč | ————— |
1.6 T-GDI (186 k) | ————— | ————— | ————— | 539 990 Kč |
1.4 CRDi (90 k) | ————— | 404 990 Kč | ————— | ————— |
1.6 CRDi (110 k) | ————— | 414 990 Kč | 454 990 Kč | ————— |
1.6 CRDi DCT (110 k) | ————— | ————— | 504 990 Kč | ————— |
1.6 CRDi (136 k) | ————— | ————— | 474 990 Kč | ————— |
1.6 CRDi DCT (136 k) | ————— | ————— | 524 990 Kč | ————— |
Motorizace | Entry | Trikolor | Weekend |
1.4i (100 k) | 314 990 Kč | 354 990 Kč | ————— |
1.6i (120 k) | ————— | 364 990 Kč | 404 990 Kč |
1.6i AT (120 k) | ————— | ————— | 444 990 Kč |
1.6 GDI (135 k) | ————— | ————— | 419 990 Kč |
1.6 GDI DCT (135 k) | ————— | ————— | 469 990 Kč |
1.4 CRDi (90 k) | ————— | 419 990 Kč | ————— |
1.6 CRDi (110 k) | ————— | 429 990 Kč | 469 990 Kč |
1.6 CRDi DCT (110 k) | ————— | ————— | 519 990 Kč |
1.6 CRDi (136 k) | ————— | ————— | 489 990 Kč |
1.6 CRDi DCT (136 k) | ————— | ————— | 539 990 Kč |
Zdroj: Hyundai