I nový model Škody Octavia je stále designově manažer v montérkách

Modely automobilu Škoda nikdy nepatřily mezi oslňující krasavce. Ani nový model v základní verzi není výjimkou. Pouze rozměry karoserie jsou to, co opravňuje nový model Škody Octavia k tomu, aby se hlásila k manažerským automobilům. V ostatních kritériích jako jsou např. motorová výbava, komfort při cestování nebo ceny, bohužel stále patří o třídu níž.

Reprezentuje převážně služební účelové auto, které poslouží, ale nijak zvlášť nereprezentuje. Nová Škoda Octavia se honosí velkoobjemovým kufrem se snadnou dostupností, který se ještě zvětšil. Příjemné je i rozšíření vnitřního prostoru a lehkost se pohybuje v zatáčkách, přestože měří cca 4,7 m na délku. Slabinou je pohodlí tohoto vozu, ale také fakt že nezabezpečí hlavu třem dospělým cestující v zadním prostoru.

Škoda Octavia Combi – užitečné pracovní auto

Patří mezi nejčastější služební auto na českých silnicích. Verze Škoda Octavia Combi je ideální kombinací svižného, prostorného většího auta, které se přitom stále řadí mezi osobní. Dobrou volbou e i pro rodiny z dětmi nebo na víkendové chataření.

Škoda Octavia RS – nejlepší vůz této značky

Škoda Octavia RS s benzinovým turbomotorem 2.0 TSI je suverénně nejvýkonnější, nejdynamičtější a nejrychlejší. Auto je svižné moderní, nejvíce se přibližuje zahraničnímu designu a nerozhodí ho žádná klimatická pohroma na silnici. Samozřejmě to platí za předpokladu, že přizpůsobíte pneumatiky ročnímu období.

Obecně by se však dalo říct, že konečně tady máme horkého favorita na český manažerský vůz odpovídající kvality. Vždy je co zlepšovat a tak i tady by se mohlo zapracovat ještě na přístrojové desce, která působí v celkovém dojmu trochu rozpačitě. Vybavit jej prostornějšími sedačkami a zcela určitě by měla nastat změna opěrek na zadních sedadlech tak, aby se mohli bezpečně opřít tři dospělí a ne jen dva.

Mohlo by vás zajímat:  TEST Škoda Kodiaq