Navzdory problémům, které provázejí společnost Teslu a její prodeje, tato americká společnost se stále snaží inovovat. Svoje výrobky se snaží modernizovat například tak, že jim neustále upravuje software a hardware. Výsledkem je úspora, která je ještě o 10 % větší, než u předchozích verzí Modelu S a Modelu X. První inovované vozy se začnou vyrábět už tento týden.
Větší úspora = větší dojezd
I když je pravdou, že společnost Tesla se snaží povzbudit své prodeje, a tak pracuje souběžně na několika novinkách, právě otázka úspornosti Modelu S a X byla dlouho diskutovaným tématem. Oba dva tyto modely mají zabudován stejný typ akumulátoru. Prostřednictvím vylepšeného softwaru a hardwaru se však podařilo snížit jejich energii a naopak zvýšit příjem z brzdné síly. Dojezdy se zvýšili následovně:
- U Modelu X došlo ke zvýšení dojezdu na 523 km a
- u Modelu S došlo ke zvýšení dojezdu na 595 km.
Jaká další opatření byla zavedena?
Protože se automobilka snažila o co nejlepší zavedení úspory, jejím cílem bylo omezit veškeré ztráty. Proto došlo i na nová ložiska, upravení mazání a chlazení a změnilo se i proudění vzduchu. Z hlediska úspor došlo i na pneumatiky – byly instalování pneumatiky s nižším valivým odporem. Automobilka inovovala také elektriku, díky čemuž dosáhla její účinnosti až 93 %.