Kia se snaží zaujmout luxusní limuzínou K900

Mercedes-Benz třídy S, Audi A8, BMW řady 7 nebo Lexus LS. Tohle jsou cíle nové limuzíny K900, kterou má na svědomí jihokorejská Kia. Sedan s pohonem zadních kol má údajně signalizovat novou éru značky.

A K900 na to jde hodně zostra, protože s rozvorem 3045 mm míří rovnou na špičku svého segmentu. K tomu samozřejmě patří i majestátní design, podpořený „tygří maskou“ devatenáctipalcovými koly (u šestiválce mají o palec menší velikost) a samozřejmě LED diodami, které se kromě mlhovek objevují také v adaptivnch předních světlometech (pouze pro verzi s osmiválcem) a v zadní části karosérie.

Mohlo by vás zajímat:  Nové S65 AMG bylo přichyceno při natáčení reklamního spotu

Interiér je samozřejmě čalouněný kůží, některé verze mají vyhřívaný volant a standardem je rovněž obložení pravým dřevem. Přední sedadla jsou v závislosti na verzi nastavitelná ve dvanácti nebo šestnácti směrech a nechybí vyhřívání a odvětrávání. Nejvyšší verze V8 VIP je dále vybavena přístrojovým panelem v podobě displeje TFT, v základní výbavě všech verzí Kie K900 je audiosystém HiFi Lexicon o výkonu 900 W a multimediální systém UVO eServices s 9,2palcovou obrazovkou. 

Pod kapotou se objeví dvojice motorů – slabší šestiválec 3.8 Lambda má výkon 315 koní a je spojen s osmistupňovým automatem a pohonem zadních kol stejně, jako osmiválec 5.0 Tau o výkonu 426 koní. Podvozek K900 využívá pětiprvkové plně nezávislé zavěšení předních a zadních kol a karosérie je tvořená ze 75 % vysokopevnostními a ultravysokopevnostními druhy oceli.

Mohlo by vás zajímat:  Odlehčený Jaguar E-Type přichází

Z bezpečnostních asistentů využívá velká limuzína systém upozorňování na zezadu přijíždějící vozidla RCTA, systém sledování slepého úhlu BSD, asistent pro jízdu v jízdním pruhu LDWS, radarový adaptivní tempomat ASCC nebo systém řízení bezpečnosti AVSM. 

##kia_k900##

Zdroj: Kia