Koncept Arrinera Venocara míří do finále

Špetka Ferrari, trocha McLarenu a velká porce Lamborghini. Přesně těmito slovy by se dal popsat první polský supersport Arrinera Venocara. Přesto, že hledá inspiraci u renomovaných automobilek, nelze mu upřít vlastní invenci a odvahu.

O tomto voze se toho napsalo už poměrně dost. Automobilka slibovala neskutečné jízdní vlastnosti, famózní výkony a neuvěřitelnou cenu. A ani konečný výsledek se od těchto slov neliší. Začneme pohonnou jednotkou. Pod kapotou se ukrývá vidlicový osmiválec o zdvihovém objemu 6,2 litrů o výkonu 478 kW (650 koní) a 820 Nm točivého momentu. To v kombinaci s pohotovostní rychlostí pouhých 1300 kilogramů znamená zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,2 vteřiny, z nuly na 200 km/h za 8,9 vteřiny a maximální rychlosti atakující hodnotu 340 kilometrů v hodině.

Mohlo by vás zajímat:  Opel Astra J - První snímky karoserie sedan

Zajímavé vozidlo s agresivně pojatým vzhledem a klínovitým tvarem karoserie se rovněž může pyšnit rámem z vysokopevnostní oceli, zadní víceprvkovou nápravou a výkonným brzdným systémem s kotouči o velikosti 380 mm resp. 350 mm.

A myslelo se taktéž na řidiče. Ten bude „hýčkán“ koženými sportovními sedadly, tříramenným volantem, kůží potaženou palubní deskou, dekorem z karbonu, LED diodovým osvětlením a navigačním systémem. To vše za cenu 3,7 milionů korun.