Lamborghini ukázalo poctu Pirelli

Již v roce 1963 započala spolupráce Lamborghini, které ve stejném roce vzniklo, a Pirelli. Od té doby nebyl jediný model automobilky s býkem ve znaku obutý do jiných pneumatik než těch s charakteristickým protáhlým P. Jako pomník této spolupráce vznikl speciální Aventador, obouvající jak jinak „pirellky“.

Základní designové změny však tkví ve dvou možnostech dvoubarevného lakování karosérie. První možnou variantou je matně černá střecha, sloupky, zrcátka, kapota a nasávače vzduchu vpředu, na boku i vzadu v kombinaci s jednou ze šesti barev zbytku karosérie (Giallo Spica, Rosso Mars, Bianco Isis, Nero Aldebaran, Grigio Liqueo a Grigio Ater). Druhou možností je lesklý černý lak pro zmíněné části karosérie v kombinaci se čtyřmi laky karosérie (Bianco Canopus, Nero Nemesis, Grigio Adamas a Grigio Titans). V obou případech dostal Aventador dvě červené linky, táhnoucí se od střechy až ke kryt motoru, začínající logem Pirelli.

Mohlo by vás zajímat:  Divize Land Rover Special Vehicle Operations stvořila ultimátní Range Rover Sport SVR

To společně s červenou linkou najdeme rovněž na pneumatikách P Zero, obutých na 20palcových kolech vpředu a 21palcových kolech vzadu. Za nimi se ukrývají červené třmeny brzd (při laku Rosso Mars jsou třmeny žluté). Interiér je čalouněný černou Alcantarou s kontrastním červeným prošíváním, podobně jako na karosérii zde nechybí červený pruh. Sedadla mají vyšitá loga Lamborghini i Pirelli, každý z nespecifikovaného počtu vyrobených kusů dostane unikátní očíslovanou plaketu.

Prostor pod kapotou zůstal vyplněný dvanáctiválcem o výkonu 700 koní s točivým momentem 690 Nm. Poháněná jsou všechna kola prostřednictvím sedmistupňové převodovky ISR s pádly po volantem, což dovolí kupé akceleraci z 0 na 100 km/h za 2,9 sekundy a maximální rychlost 350 km/h.

Mohlo by vás zajímat:  Aston Martin DB9 1M odhalen

Zdroj: Lamborghini