Lancii se dlouhodobě nedaří a přežívá prakticky pouze díky penězům mateřského Fiatu. Strategie s novou Deltou a přeznačenými Chryslery moc nefunguje, přesto italská automobilka doufá, že upravené modely trošku zvednou zájem o značku.
První novinkou bude menší facelift hatchbacku Delta, který je na trhu již od roku 2008. Kromě velmi extravagantního designu a široké možnosti individualizace však, na rozdíl od prémiových konkurentů, zákazníky moc nezaujal.
Pro nový modelový rok tak Delta dostala nárazníky vpředu i vzadu v barvě vozu, prahy v barvě vozu a dvojitou chromovanou koncovku výfuku. Interiér obdržel lesklý černý dekor pro panel rádia a matný černý dekor, objevující se na volantu nebo v oblasti přístrojového panelu. Nabídka motorů se nemění – k dispozici jsou stále dva diesely (1.6 MultiJet – 105/120 k) a jedna zážehová jednotka schopná spalovat LPG (1.4 T-Jet LPG – 120 k). Všechny motory standardně spolupracují se šestistupňovým manuálem.
Druhou novinkou Lancie je velké MPV Voyager ve „sportovní verzi“ S. Kromě Voyageru jsou tímto znakem vybaveny také hatchbacky Ypsilon a Delta. Velké MPV ve verzi S poznáte podle černé lesklé přední masky, sedmnáctipalcových kol a černých střešních ližin. V interiéru došlo na čalounění v kombinaci látky a kůže a loga S. Pod kapotou mohou být dvě jednotky – zážehový šestiválec 3.6 Pentastar o výkonu 283 koní nebo vznětový čtyřválec 2.8 CRD o výkonu 178 koní.
Zdroj: Lancia