Legendární Hummer H3 se opět vyrábí. Ne jako auto, ale jako záložní zdroj

Hummer H3 je zase ve výrobě. Ne však v podobě charakteristického vozu. Značka se rozhodla, že udělá výrazný krok stranou a pustila se do výroby powerbank a záložních zdrojů. S těmi jde nejenom nabít mobilní telefon, ale také nastartovat auto. Alespoň přece v oblasti automobilismu zůstává, ale nutno říci, že je to výrazný krok jinam. Takže pokud jste zajásali, že si pořídíte nový terénní vůz Hummer H3, musíme vás bohužel zklamat. Ten se přestal vyrábět v roce 2010 a zatím nic nenasvědčuje tomu, že by se rozběhla reálná výroba nového modelu. I když pár zpráv na toto téma se objevilo.

Hummer H3 jako záložní zdroj

Vraťme se tedy k tomu, co se skrývá pod označením Hummer H3 nyní. Pokud pomineme ojeté auto v bazarech, tak máme na mysli záložní zdroj, nabízející všestranné využití. Dokáže nabít telefon, stejně jako nastartovat auto. A to i nejmenší varianta o hmotnosti pouhých 210 gramů. Má mít tolik energie, že si hravě poradí s nastartováním auta o objemu motoru až 3,5 litru v případě benzínu, nebo do objemu 2,0 litrů v případě nafty.

Také pro nákladní automobily

Hummer nemyslí jenom na majitele osobních aut, ale i na ty, kteří potřebují nastartovat svůj náklaďák. Pro ty má být určena varianta s označením Hummer H24 (tady jmennou podobnost žádným vozem nehledejte), která nabídne kapacitu až 23 000 mAh a má dokázat skutečně nastartovat i nákladní auto s vybitou baterií.

Špičková technologie

Startovací zdroje Hummer však nemají zaujmout jenom tím, co vše dokážou. Mají nabídnout i špičkové technologie s důrazem na bezpečnost. Jak z důvodu použití stoprocentně nehořlavých materiálů, tak z důvodu použití senzorů, které monitorují vznik jiskření a pokud se objeví jakýkoliv problém, přívod elektrického proudu se přeruší.

Mohlo by vás zajímat:  Systém A-PCS automobilky Lexus vede v testech ADAC

A tak zatímco vozy Hummer bohužel skončily celkem neslavně, nechme se překvapit, zda se značce alespoň v tomto segmentu bude dařit lépe. Je to velká změna, ale v automobilovém průmyslu zůstává.

Komentáře