Japonský prémiový výrobce Lexus se nás svou poslední generací modelů snaží přesvědčit o tom, že už dávno není tou usedlou automobilkou produkující pouze nudné sedany. Důkazem toho je například počin divize TRD (Toyota Racing Development), která vytvořila působivý body-kit pro model LS.
Ten plně vychází z verze F Sport, proti které nabídne ještě agresivnější přední část vozu, zadní difuzor, čtveřici koncovek sportovního výfukového systému, kované hliníkové kola, boční nástavce prahů a exkluzivní černý lak karoserie.
Jen pro připomenutí dodáme, že vlajková loď Lexusu je i na českém trhu k dispozici hned ve čtyřech verzích: LS 460, LS 460 AWD, LS 600h a LS 600hL. První jmenovanou verzi pohání vidlicový osmiválec o zdvihovém objemu 4,6 litrů naladěný na výkon 280 kW při 6400 otáčkách za minutu a točivý moment 493 Nm dostupný od 4100 otáček. Pohonná jednotka je propojena s pohonem zadních kol prostřednictvím osmistupňové automatické převodovky. Verze s přídomkem AWD ke stejnému pohonnému ústrojí přidává navíc stálý pohon všech kol.
Vrcholem této prémiové nabídky je verze 600h resp. 600hL s prodlouženým rozvorem o 120 mm. O pohon se stará i nadále stará vidlicový osmiválec, ovšem o zdvihovém objemu 5,0 litrů disponující výkonem 290 kW a 520 Nm točivého momentu, který je posílán na všechna čtyři kola prostřednictvím hybridní převodovky E-CVT. Nesmíme však zapomínat na dvojici elektromotorů získávajících energii pro svůj provoz z Ni-MH baterií, díky kterým vzroste výkon na velmi slušných 327 kW (438 koní).