McLaren představil model 650S v asijské specifikaci

Pozice McLarenu na asijském trhu měsíc od měsíce posiluje a proto není divu, že vychází tamním zákazníkům vstříc. Vůbec první modelem, specificky vyvinutým pro tamní trhy, bude kupé a spider řady 625C, odvozený od v Ženevě představeného modelu 650S.

Na první pohled se nezměnilo nic, 625C sdílí všechny stylistické prvky, tedy přední část z modelu P1 a zadek z 12C, se 650S. První změnu lze zaregistrovat pod kapotou, kde je sice stejný uprostřed umístěný 3.8litrový osmiválec se dvěma turby, avšak s výkonem přiškrceným na 625 koní při 7250 ot./min (- 25 koní) a točivým momentem 610 Nm mezi 3000 – 7000 ot./min (- 68 Nm).

Poháněná jsou zadní kola prostřednictvím sedmistupňové převodovky SSG, s níž uzavřená verze zrychlí na 100 km/h za 3,1 sekundy (+ 0,1 sekundy), na 200 km/h za 8,8 sekundy (+ 0,4 sekundy) a zastaví se až na 333 km/h. Otevřená verze s klasickým označením Spider zrychluje na 100 km/h za stejný čas (opět + 0,1 sekundy), na 200 km/h potřebuje 9 sekund (+ 0,4 sekundy) a zastaví se na 329 km/h. 1/4 míle zvládne kupé za 10,6 sekundy (+ 0,1 sekundy), otevřená verze je o 0,2 sekundy pomalejší. 

Nově naladěn byl i podvozek, především tlumiče dostaly nové nastavení lépe odpovídající vkusu asijských zákazníků. Na přání lze upravit také zadní pružiny, které nebudou tak tuhé jako v klasickém modelu, přesto poskytnou stejně komfortní a zároveň jisté jízdní vlastnosti. To je dáno také zachováním systému ProActive Chassis Control s módy Normal, Sport a Track. 19palcová kola vpředu, respektive 20palcová kola vzadu mají obuty pneumatiky Pirelli P Zero a za nimi najdeme brzdy o průměru kotouče 370 mm vpředu a 350 mm vzadu.

Mohlo by vás zajímat:  McLaren P1 koncept oficiálně

Jako první se 625C dočkají zákazníci v Hong Kongu, následovat by však v krátkém sledu měly i další trhy asijsko-pacifického regionu.

Zdroj: McLaren