BMW Z4 druhé generace se ocitá asi v polovině svého životního cyklu. To obvykle značí čas na modernizaci daného automobilu. Někdy je facelift rozsáhlejší, někdy ne, ale to co předvedlo BMW, tomu se snad ani nedá říkat facelift…
Designové změny pozná opravdu jen expert. Měnila se de facto pouze přední světla a to jen velmi jemně, design litých 17-ti a 18-ti palcových kol a přívody vzduchu na blatnících, které dostaly nový tvar. Jinak zůstává Z4 stejná jako před modernizací.
Zajímavější než komplexní změny je zavedení nového designového paketu Hyper Orange. Ten přináší tři nové metalické barvy – Mineral Grey, Glacier Silver a Valencia Orange. Kromě nich se do interieru dostalo čalounění kůží a Alcantarou v kombinaci s oranžovým prošíváním, drobnými detaily a panely dveří a také kovový dekor na přístrojové desce.
Největší a nejdůležitější změna této modernizace je však ukryta pod dlouhou přední kapotou. Tam se totiž nastěhoval nový základní čtyřválec 2.0 (verze sDrive18i), kterému pomáhá k výkonu 156 koní přeplňování turbodmychadlem. Maximum točivého momentu leží u hranice 240 Nm a maximální rychlosti u hodnoty 221 km/h. Standardem je 6-ti stupňový manuál, za příplatek však může dvoulitr spolupracovat také s 8-mi stupňovým automatem.
Zbytek motorové palety zůstává beze změn. Premiéra proběhne na lednovém autosalonu v Detroitu a do prodeje se modernizovaná Z4 dostanete hned poté. Cena doposud zveřejněna nebyla.