Modernizace programu ojetých vozů Das WeltAuto přináší zákazníkům ještě lepší služby

Das WeltAuto, program prodeje kvalitních a prověřených ojetých vozů s důrazem na nejvyšší úroveň zákaznických služeb, modernizuje svou značku a veškerou komunikaci se zákazníky. Změny zahrnují mimo jiné nové grafické logo, používané barvy a optimalizované webové stránky. Das WeltAuto tím vstupuje do ještě bližší interakce se svými zákazníky. Modernizaci úspěšného programu prodeje ojetých vozů završuje nový slogan značky:
Das WeltAuto – „Prověřené ojeté vozy“.

 „Stejně jako trh s novými vozy se i obchod s ojetými automobily dynamicky vyvíjí,“ říká Martin Březinavedoucí divize Das WeltAuto společnosti Porsche Česká republika. „Na zásadní trendy reagujeme aktualizovaným designem značky Das WeltAuto, který významně posiluje její identitu s důrazem na modernost. Tímto krokem chceme být našim zákazníkům ještě víc na blízku a poskytovat jim služby přesně podle jejich požadavků. Modernizací se také připravujeme na budoucí výzvy, ať se jedná o elektromobilitu nebo digitalizaci.“

 Nový korporátní design značky Das WeltAuto je významným milníkem v jejím vývoji. Das WeltAuto již mnoho let úspěšně působí nejen v České republice, ale také na více než 40 globálních trzích, na nichž spolupracuje s více než 4 000 obchodními partnery. Za globální změnou designu značky, která zohledňuje lokální odlišnosti jednotlivých trhů, stojí především dominantní používání internetu zákazníky k vyhledávání a koupi ojetých vozů. Das WeltAuto vychází změnami vstříc také novým očekáváním zákazníků.

 Srozumitelnost programu Das WeltAuto zvyšuje již nový slogan značky: Das WeltAuto – „Prověřené ojeté vozy“. Ke sloganu jsou navíc připojena loga spolupracujících koncernových značek Volkswagen, Audi a SEAT, která odkazují na důležité zázemí koncernu Volkswagen, z něhož mohou zákazníci Das WeltAuto po všech stránkách profitovat. Nové grafické logo a používané barvy značku Das WeltAuto ještě více zviditelňují a dodávají jí velmi moderní charakter. Ústředním motivem je tečka jako nadčasový symbol, který v nejrůznějších mediálních formátech umožňuje hravou komunikaci významných aspektů ze světa značky Das WeltAuto.

Mohlo by vás zajímat:  Citigo iV – malý vůz s velkým potenciálem. A hlavně je na elektřinu

 V rámci rebrandingu byly modernizovány také webové stránky Das WeltAuto s kompletní aktuální nabídkou. Interaktivní vyhledávání ojetého vozu je nyní ještě více intuitivní, dynamické a inspirující. Orientaci uživatele usnadňují snadno srozumitelné piktogramy doplněné barevnými nebo bodovými zvýrazněními a pohyblivými prvky. Piktogramy mohou mít podobu ilustrativních nebo funkčních ikon, které zdůrazňují lidský rozměr značky a upozorňují na výhody pro zákazníky programu Das WeltAuto. Piktogramy současně zvyšují rozmanitost vizuální komunikace v různých mediálních formátech. Základní vzhled ikon přitom vychází z ústředního motivu značky – tečky.

Webová platforma byla po technické stránce optimalizována pro nejmodernější přenosná koncová zařízení chytrými telefony počínaje a tablety či laptopy konče. Nová je také struktura poskytovaných informací o nabízených ojetých vozech a možnost kontaktu s prodejcem. Pro zákazníky programu Das WeltAuto to znamená ještě více transparentnosti a ještě rychlejší cestu za volant kvalitního a prověřeného ojetého vozu s rozsáhlou nabídkou nadstandardních služeb.

Zdroj: TZ Das WeltAuto

O Jakub Horák

Kontakt na autora: jakub.horak@autozine.cz

Zobrazit více příspěvků autora