Modernizované Polo GTI dostalo větší motor

Současným trendem automobilového průmyslu je vyrábět motory s co nejmenším objemem a naopak co největším výkonem. Ideálně takový motor spárovat s dvouspojkovým automatem a je splněno. Touto cestou se kdysi vydalo i poslední Polo GTI, avšak v rámci aktuální modernizace jí zase pustilo k vodě.

Pod kapotou už totiž nenajdeme přeplňovanou čtrnáctistovku TSI o výkonu 180 koní s točivým momentem 250 Nm, ale přeplňovanou osmnáctistovku TSI o výkonu 192 koní s točivým momentem 320 Nm! Polo GTI s ní zrychluje na 100 km/h za 6,7 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 236 km/h. A pokud je relativně dobrých zpráv málo, pak vězte, že se do Pola GTI vrací šestistupňová manuální převodovka! Sedmistupňový dvouspojkový automat DSG, který byl dříve jedinou volbou, je nyní pouze za příplatek.

Mohlo by vás zajímat:  Řada společnosti Honda pro rok 2021 se rozrůstá o model Africa Twin a modely CB650R a CBR650R

Po vzhledové stránce se Polo přiblížilo většímu Golfu GTI, když dostalo masku se strukturou včelí plástve a červeným proužkem, nové nárazníky vpředu i vzadu, zadní spoiler a dvojitou koncovku výfuku. Za příplatek bude možné sáhnout po LED didodách do předních reflektorů. V interiéru čeká sportovní zploštělý volant, sedadla s lepším bočním vedením a typickým károvaným potahem, červené kontrastní prošívání a lesklé černé dekory.

Zdroj: Volkswagen