Nissan posiluje svou nabídku sportovních vozů Nismo uvedením rozsáhle přepracovaného modelu 370Z Nismo také na evropské trhy. Novinka jde ve stopách vlajkové lodi GT-R Nismo a přináší celou řadu designových a konstrukčních vylepšení. Jedná se o dosud nejsportovnější a nejvyladěnější model řady 370Z.
Zcela přepracován byl přední nárazník, který je vybaven větším potrubím pro nasávání vzduchu. Nabízí také další přívody vzduchu do podběhů kol a světla pro denní svícení s LED diodami. Mezi další novinky patří světlomety s černým podkresem, speciální červená lišta Nismo ve spodní části nárazníku, přepracované prahové lišty i boční zrcátka a speciální emblém Nismo. Nová jsou také 19″ litá kola značky Rays v černé a stříbrné barvě. Zadní část vozu obdařil Nissan novým designem nárazníku a spoileru, který je menší a ve spolupráci s novým předním nárazníkem vytváří výrazně vyšší přítlak při jízdě vysokou rychlostí. Přítlak je zároveň rovnoměrněji rozložen mezi přední i zadní nápravu, což řidiči na silnici dodává pocit větší vyváženosti vozu.
Interiér je vybaven novými sedadly Recaro, vycházející z uznávaného typu Sportster, která jsou uzpůsobena speciálně pro použití v modelu 370Z Nismo a nabízí celou řadu drobných úprav, jejichž cílem je poskytnout řidičům maximální oporu. Použití nové skořepinové konstrukce sedadel namísto tradičního trubkového rámu umožnilo Nissanu zlepšit také tuhost sedadel a zároveň snížit jejich hmotnost. Vrcholem proměny interiéru je pak čalounění sedadel z červené a černé kůže a Alcantary, jež je barevně sladěné s volantem.
Nissan 370Z Nismo je i nadále poháněn 3.7litrovým šestiválcovým motorem o výkonu 344 k. Zásluhou výjimečného točivého momentu při nízkých otáčkách a širokého spektra výkonu dokáže model 370Z zrychlit z 0 na 100 km/h za pouhých 5,2 sekundy. A díky dvojitému výfukovému systému Nismo nabízí skvělý sportovní zvuk. K dispozici bude, tak jako nyní, pouze kupé se šestistupňovou manuální převodovkou. Podvozek disponuje zavěšením kol, které v rámci modernizace pro modelový rok 2015 doznalo mnoha vylepšení. V zájmu zlepšení jízdního komfortu byly upraveny charakteristiky odpružení a tlumičů zadních kol, zatímco úprava koberečků a vnitřních chráničů podběhů zadních kol ještě více snížila hlučnost od vozovky.
Kromě významné modernizace vlajkového modelu značky Nismo provedl Nissan řadu designových a konstrukčních úprav i u ostatních modelů řady 370Z, jejichž účelem je zlepšit požitek z jízdy a nabídnout zákazníkům za jejich peníze ještě lepší hodnotu. Mezi množství drobných změn pro modelový rok 2015 patří 18″ litá kola s ocelovou metalízou nebo nová sedadla Spinal, která byla navržena tak, aby nabízela lepší oporu i větší tuhost. Sedačky využívají skořepinovou konstrukci, která je pevnější a zároveň lehčí než dosavadní modely s kovovými rámy. Výsledkem je lepší poloha při řízení, větší pohodlí při zatáčení ve vysokých rychlostech a sportovnější vzhled.
Sadu modernizací řady 370Z završuje přepracované zavěšení kol, které zajišťuje lepší kvalitu jízdy a snížení hluku v kabině. Mezi úpravy, které se objevují napříč celou výrobní řadou (včetně modelů Nismo), patří přepracované charakteristiky odpružení a tlumičů zadních kol, nový vnitřní podběh kol a nové koberečky. Dohromady tato vylepšení dávají řidičům možnost vychutnat si silný výkon vozů 370Z bez kompromisů.
Pohon vozu obstarává 3.7litrový šestiválec s výkonem 328 koní, který pohání zadní kola prostřednictvím šestirychlostní manuální nebo sedmirychlostní automatické převodovky. Nissan 370Z navíc zůstává jediným vozem ve svém segmentu, který nabízí technologii Syncro Rev Control – světově první systém plné synchronizace otáček při řazení nahoru i dolů.
Zdroj: Nissan