Nová Corvette Stingray nemá být nudným autem. 12 barevných variant ukazuje její rozmanitost

03

Novinka Corvette Stingray má obrovský úspěch. Když došlo v polovině července k jejímu představení, zaujal především fakt, že má motor uložený uprostřed. Právě tento celkem radikální krok se automobilce vyplatil, jelikož objednávky se jen hrnou. Zajímavé je, že mezi zákazníky dominuje především mladší generace, která ráda dává šanci novinkám a inovacím a nevadí jí, když se někdo odkloní od zažitého standardu.

Zaujme i množství barevných variací

Jako by už při návrhu vozu bylo jasné, pro koho má být určeno. Corvette Stingray totiž mladší generaci zaujme ještě jednou unikátní věcí. Jsou to barvy. U konkurenčních automobilek je standardem, že jsou jejich vozy k mání pouze v několika málo barvách. Je to například typická červená, dále bílá, nebo také černá. To jsou barvy, které jistě zaujmou spíše starší generace, které jsou věrni klasice. Ta mladší chce primárně hravost a má velkou snahu se odlišit. A když motor ve středu nestačí, přicházejí na řadu barvy.

Mohlo by vás zajímat:  Koncepční vozy ukazují budoucí desing modelů Hyundai

12 různých variant

Jelikož je Corvette Stingray velkým tématem, objevuje se také celá řada fotografií, které ji zachycují při představování, při testování, ale i na řadě jiných míst. A v čem jsou dané fotografie unikátní? Na mnoha z nich je auto v různých barvách. Aktuálně už jsme u čísla 12. Kdo má rád osvědčenou klasiku, tomu se jistě zalíbí Corvette Stingray v bílé, popřípadě v červené barvě. Jsou tu ale i další možnosti, jako třeba žlutá, vínová, šedivá, oranžová, modrá či zelená. Ano, design prodává. Tak proč ho neodlišit také barvou? Podívejte se na video a posuďte sami, která se právě vám nejvíce líbí.

Mohlo by vás zajímat:  Studený start motoru nesvědčí, starší vůz může úplně odepsat

Vyprodána na rok dopředu

Je to motorem, nebo barvou? Nebo dalšími přednostmi? Fakt je takový, že objednávky se jenom hrnou a podle slov automobilky současná situace ukazuje, že Corvette Stingray je vyprodána téměř na rok dopředu. Počet objednávek je aktuální tak velký, že dokáže zaplnit celou roční kapacitu výrobního závodu. A pozor – zájem stále neklesá. I proto se dá očekávat, že novinka překoná prodeje předchozí generace, které se prodalo přes 35 000 kusů.

Tomáš Dunajčík

O Tomáš Dunajčík

Kontakt na autora: tomas.dunajcik@autozine.cz

Zobrazit více příspěvků autora