Nová Škoda Slavia: Atraktivní sedan doplňuje nabídku modelů. Kdo ho chce, musí se odstěhovat na jiný kontinent

03 Skoda Slavia Ml

Po úspěšném uvedení SUV KUSHAQ rozšiřuje ŠKODA AUTO nabídku modelů určených pro indický trh o sedan ze segmentu A0. Stejně jako KUSHAQ je i SLAVIA postavena na modulární platformě MQB-A0-IN. Jedná se o verzi modulární platformy MQB koncernu Volkswagen, která byla společností ŠKODA AUTO speciálně upravena pro indický trh. Vůz nabízí bohatou bezpečnostní výbavu, moderní infotainment a také dva úsporné a výkonné motory TSI o výkonu 85 kW (115 k) a 110 kW (150 k). Model je z velké části vyvíjen v Technologickém centru v indické Púně.

Thomas Schäfer, předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO, říká: „Po úspěšném uvedení modelu KUSHAQ pokračuje SLAVIA v modelové ofenzívě značky ŠKODA. Rozšiřujeme nabídku modelů ŠKODA o sedan ze segmentu A0, který je v Indii velmi oblíbený. Nová SLAVIA je navržena tak, aby vyhovovala potřebám indických zákazníků. Cílem je dlouhodobé posílení pozice značky ŠKODA na indickém trhu. V další fázi budou vozy vyráběné v Indii vyváženy také na jiné důležité růstové trhy.“

Mohlo by vás zajímat:  Volkswagen hodlá uvést Polo do USA

Zac Hollis, vedoucí ŠKODA AUTO India, říká: „S novým sedanem SLAVIA a SUV KUSHAQ máme v nabídce dva moderní a vysoce atraktivní vozy ze segmentu A0, který na indickém trhu zaznamenává rychlý růst. Díky upravené platformě MQB-A0-IN, na které jsou postaveny oba vozy, a také vývoji a výrobě, která probíhá v Indii, jsme se přiblížili přáním a potřebám našich indických zákazníků.“

Indický trh by se mohl stát jedním z pěti největších prodejních trhů společnosti ŠKODA AUTO

Spolu s SUV ŠKODA KUSHAQ vytváří nová ŠKODA SLAVIA podmínky pro naplnění růstových plánů koncernu Volkswagen v Indii. Ten investuje do projektu INDIA 2.0 celkem jednu miliardu eur. Cílem je dlouhodobé posílení pozice značek ŠKODA a Volkswagen na indickém trhu. Do roku 2025 chtějí tyto dvě značky v závislosti na vývoji trhu a konkrétního segmentu dosáhnout společného tržního podílu ve výši 5 %. Pro ŠKODA AUTO by se tak Indie stala jedním z pěti největších trhů na světě.

Mohlo by vás zajímat:  Slovenský e-shop na známky nestojí uváděných 70, ale téměř 300 milionů

Nové jméno SLAVIA má přímou souvislost s filozofií značky ŠKODA

Jméno modelu propojuje Indii s Českou republikou. Vzdává také hold zakladatelům společnosti Václavu Laurinovi a Václavu Klementovi, kteří od roku 1896 vyráběli a prodávali v Mladé Boleslavi vlastní bicykly pod názvem SLAVIA. V roce 1899 pak představili první motocykly. Jméno SLAVIA se stalo na počátku 20. století synonymem spolehlivosti, cenové dostupnosti a vynalézavosti. Jsou to vlastnosti, které i dnes charakterizují filozofii značky ŠKODA.

Zdroj: TZ Škoda Auto