Okruhová úprava Lamborghini Huracán

Podobně jako u předchozího Gallarda, historicky nejprodávanějšího auta s býkem ve znaku, se i u nejnovějšího Huracánu Lamborghini odhodlalo ke stavbě závodního speciálu. Ten dostal několik aerodynamických panelů karosérie, výkon navíc, ale přišel o pohon všech kol.

Celým jménem Lamborghini Huracán LP 620-2 Super Trofeo bylo vyvinuto ve spolupráci s Dallara Engineering, jejímž vlastníkem je jistý Gian Paolo Dallara, tedy inženýr, podílející se na vývoji dnes již legendární Miury. Podobně jako u předchozího Gallarda, i zde se Lamborghini odhodlalo k instalaci velkého množství aerodynamických doplňků, z nichž nejvíce vyčnívá mohutné nastavitelné zadní křídlo. Nový je dále přední nárazník, zadní difuzor, kapota s novými nasávacími otvory a širší boční prahy. Pneumatiky dodala firma Pirelli, která je vyvinula speciálně pro tento model.

Mohlo by vás zajímat:  Volkswagen Golf SCRC Prodrive - WRC po čínsku s anglickým sosem

Podobně jako v sériovém Huracánu se o pohon stará atmosférický desetiválec o objemu 5.2 litru. Jeho výkon však stoupl o 10 koní na celých 620 kobylek a změnou je i poháněná náprava – místo všech čtyř kol má Super Trofeo poháněná pouze ta zadní. Oproti sérii šla o 151 kg dolů hmotnost, takže závodní speciál ukáže na váze 1271 kg. 

Lamborghini Huracán LP 620-2 Super Trofeo uvidíme v příští sezoně značkového šampionátu Blancpain Super Trofeo, kde však podle značky nebude soupeřit se starším Gallardem LP 570-4 Super Trofeo.

Mohlo by vás zajímat:  Enge míří z italské Monzy na finále ADAC GT Masters

Zdroj: Lamborghini