Na začátku sedmdesátých let už móda gasserů trochu opadla a nahradily je funny car a vyšší kategorie dragsterů. Když jste ale chtěli vzbudit pořádnou pozornost, museli jste projet celých těch 400m po zadních. Dokonce i v americe vědí, že čím je motor více vzadu tím snadněji se auto na zadní kola zvedá, a tak vzniklo pár šílených kreací. Kromě dodávky, která jezdila korbou napřed, postavili u HURST tuhle šílenost (a hned dvakrát). Hemi under glass si vzal za základ druhou generaci Barracudy, ale po úpravách by jste pod kapotou motor vlastně nenašli. Pod přední kapotou není totiž vůbec nic. Motor je kousek za řidičem a přes prapodivně vedený kardan pohání zadní kola pres do protisměru otočenou nápravu. Auta vznikla dohromady tedy dvě, jedno ze staršího modelu s velkým oknem a jedno z novějšího. To dostalo i preplňování kompresorem a výkon cca 1000 koní. S tím se po zadním jiskřícím nárazníku svezla do cíle i pod 11 vteřin. A aby toho nebylo málo tady je ještě video…
##HurstHemi##