Omlazená Kia Sorento vstupuje na český trh

SUV Kia Sorento přichází na český trh s výraznými změnami. Modernizace se týká především přepracované konstrukce skeletu karoserie, zdokonaleného komfortu odpružení a celkového zlepšení ovladatelnosti a kultivovanosti řízení. Paleta modernizovaných hnacích ústrojí včetně nového motoru GDI 2,4 litru přináší nižší spotřebu paliva a nižší emise. Výbava doznala rozšíření v oblasti praktických a bezpečnostních high-tech prvků. 

Původní Sorento získalo maximální počet pěti hvězd v bezpečnostních nárazových testech. Modernizovaný model opět neponechává na poli bezpečnosti nic náhodě. Mezi standardně dodávané prvky aktivní bezpečnosti patří elektronický stabilizační systém ESC (Electronic Stability Control), řízení stability vozidla VSM (Vehicle Stability Management), zadní bezpečnostní kamera KRSC (Kia Reversing Safety Camera) se 130° širokoúhlým objektivem uloženým v zadních výklopných dveřích, adaptivní xenonové světlomety a asistent pro rozjezd ve svahu HAC (Hill-start Assist Control), který zabraňuje nežádoucímu pohybu vozidla při rozjezdu ve stoupání.

Designérský tým Kia přepracoval přední a zadní partii vozu a zvětšil vnější plochy lakované v barvě karoserie, aby Sorentu propůjčil svěží vzhled, v němž se odráží tužší struktura nového modelu a vylepšená výbava. Pečlivě řešenými detaily se podařilo snížit hodnotu součinitele aerodynamického odporu vzduchu na 0,34.

Přepracovány byly také přední a zadní nárazníky s nekonvenčně svisle orientovanými mlhovými světlomety, přední maskou chladiče a světlomety s obrysovými světly LED a zadní výklopné dveře s nově tvarovanými sdruženými svítilnami. Nově jsou k dispozici také 19“ kola z lehké slitiny, která budou součástí nejvyšší výbavy.

V interiéru nového Sorenta je použito více materiálů s vylepšenou povrchovou úpravou. Dojem kvality podtrhují ozdobné prvky s chromovaným povrchem na klikách dveří, rámečcích výdechů ventilačních otvorů a ovládacích prvcích. U nejvyšší výbavy celek korunuje nový přístrojový panel Supervision s LCD TFT displejem, středová konzola se 7“ dotykovým LCD a u modelů s automatickou převodovkou rovněž nová konzola s kůží obšitou pákou voliče a lineární kulisou řazení. Výsledkem je ještě luxusnější charakter vozu.

Mohlo by vás zajímat:  O nové naftové motory není zájem, u ojetin dominují diesely Škoda, Volkswagen a Ford.

 

SPECIFIKACE                       CENA             SLEVA       AKČNÍ CENA

Active

2,4 GDI 4×2 141 kW             659 980           30 000            629 980

2,0 CRDi 4×2 110 kW           719 980          30 000            689 980

2,4 GDI 4×4 141 kW             709 980           30 000           679 980

2,0 CRDi 4×4 110 kW           769 980           30 000           739 980

Comfort

2,4 GDI 4×2 141 kW             694 980           30 000           664 980

2,0 CRDi 4×2 110 kW           754 980          30 000            724 980

2,2 CRDi 4×2 145 kW           759 980          30 000            729 980

2,4 GDI 4×4 141 kW             744 980           30 000           714 980

2,0 CRDi 4×4 110 kW           804 980          30 000            774 980

2,2 CRDi 4×4 145 kW           809 980          30 000            779 980

Exclusive

2,4 GDI 4×2 141 kW             774 980           30 000            744 980

2,2 CRDi 4×2 145 kW           839 980          30 000             809 980

Mohlo by vás zajímat:  Škoda Octavia III má konečně úplný ceník

2,4 GDI 4×4 141 kW             824 980           30 000            794 980

2,2 CRDi 4×4 145 kW           889 980          30 000             859 980

Premium

2,4 GDI 4×4 141 kW             944 980           30 000             914 980

2,2 CRDi 4×4 145 kW          1 009 980        30 000              979 980

Zdroj: Kia