Ozón se stává nezbytným pomocníkem při prodeji i servisu vozidel

Tukas Ozón Ii.

V době současných bezpečnostních opatření je třeba přizpůsobit jak prodej, tak i servis vozidel aktuální situaci. Pomocníkem v tomto segmentu se může stát ozon, který je vhodným prostředkem k dezinfekci interiérů vozidel. Skupina TUkas, autorizovaný prodejce a servis automobilů i v době koronavirové pandemie nadále poskytuje své služby všem zákazníkům a zajištuje jim tak potřebnou mobilitu. V boji proti nebezpečnému viru představuje novinku – „DEZINFEKCI INTERIÉRU OZÓNEM“. Jedná se o moderní ekologickou technologii, která je schopná zcela zlikvidovat viry a bakterie. Čištění ozónem je ekologické, účinné a velmi rychlé. Veškeré prováděné služby jsou plně v souladu s nařízeními Vlády České republiky a splňují náročná hygienická opatření.

Mohlo by vás zajímat:  Podzim je pro pneumatiky výzva. Jejich údržbu v tomto období není radno podcenit

 Servis vozidla tak není potřeba odkládat. Pokud vůz vyžaduje běžnou prohlídku, opravu po nehodě, výměnu zimních pneumatik, případně STK, je ten správný čas se objednat. TUkas nabízí rychlé a flexibilní dodací termíny, zvýhodněné pick-up servisy i zapůjčení náhradních vozů. První zákazníci měli možnost vyzkoušet
i novou dezinfekci interiéru ozónem, který spolehlivě ničí veškeré viry, bakterie, plísně a odstraňuje
i nepříjemné pachy. Tento způsob dezinfekce nemá žádné nežádoucí účinky, nezanechává stopy
a je schválený i pro alergiky a astmatiky. Službu je možné objednat ve všech provozovnách skupiny TUkas.

Zdroj obrázku: Tiskové materiály TUkas

Prodej nových a ojetých vozů je v tuto chvíli nařízením Vlády ČR dočasně omezený, ale i tak zákazníci TUkasu mohou využít celé škály bezkontaktních řešení nákupu nového či ojetého vozu. Posilují moderní technologie a prodejci jsou už běžně vybaveni komunikačními platformami jako je např. WhatsApp, Messenger, Skype apod., jejichž prostřednictvím vám vůz kompletně představí. V případě ojetého vozu je samozřejmostí
i předvedení karosérie a interiéru včetně podrobných analýz historie a původu vozidla. Při virtuálním představení vozu vám školení prodejci TUkasu nabídnou i další doplňkové služby jako je např. financování a pojištění. Kupní smlouva a veškeré dokumenty nutné k převodu či registraci vozu jsou automaticky
v náhledu odesílány v elektronické podobě a veškerá formální administrativa je řešena korespondenčně prostřednictvím České pošty či kurýrních služeb. Po podpisu smlouvy a uhrazení kupní ceny se vůz připravuje k předání, a to včetně dezinfekce jak v interiéru, tak na frekventovaných místech karoserie. Následně je vůz dopraven přímo k zákazníkovi na předem dohodnuté místo předání.

Mohlo by vás zajímat:  Luxusní MPV Kia se bude vyrábět v Indii. Automobilka zde otevřela nový závod

 „Rád bych všechny ujistil, že i v této složité době pracujeme v plném nasazení, s maximálním důrazem na bezpečnost a ochranu zákazníků i zaměstnanců. Věřím, že nově nabízené služby zvýší komfort a pocit bezpečí,“ říká generální ředitel skupiny TUkas, Petr Lehký.

Zdroj: TZ TUkas
Tomáš Dunajčík

O Tomáš Dunajčík

Kontakt na autora: tomas.dunajcik@autozine.cz

Zobrazit více příspěvků autora