Peugeot uvádí na trh upravenou 208

Omlazené provedení Peugeotu 208 bezpečně poznáte podle nové masky chladiče, širší nabídky barev karosérie nebo několika individualizačních balíčků. Hlavní změny se však udály pod povrchem, kam zamířila paleta jednotek, vyhovující náročným emisním limitům. Z nich mohou vybírat už i čeští zákazníci, kteří za základní provedení konkurenta Fabie dají nejméně 245 tisíc.

Zmíněná paleta pohonných jednotek obsahuje celkem tři zážehové a tři vznětové motory. Základem je tříválec 1.0 PureTech o výkonu 68 koní s manuální pětistupňovou převodovkou. Výše posazená je tříválcová dvanáctistovka PureTech o výkonu 82 koní s manuálním či pilotovaným pětikvaltem, respektive její sestřička se systémem stop/start, výkonem 110 koní a manuální pětistupňovou či automatickou šestistupňovou převodovkou. Naftové verze mají pod kapotou výhradně čtyřválcovou šestnáctistovku BlueHDI o výkonu 75, 100 (k dispozici od listopadu) nebo 120 koní. Slabší verze disponují manuální pětistupňovou převodovkou, ta nejsilnější má o stupeň více. S výkonem 100 a 120 koní se navíc pojí standardní systém stop/start.

Tří- nebo pětidvéřový hatchback má v základní výbavě Access prakticky jen to nejnutnější, což znamená šest airbagů, Isofix pro verzi s pěti dveřmi, kontrolu stability, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrické ovládání předních oken, palubní počítač, výškově i podélně stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, přípravu pro rádio, nárazníky v barvě karosérie, zadní LED světla s 3D efektem a 15palcová ocelová kola s ozdobnými kryty. Prostřední stupeň Active přihazuje tempomat, elektrická a vyhřívaná zpětná zrcátka, manuální klimatizaci, rádio s šesti reproduktory, dotykovou obrazovkou, USB/Bluetooth konektivitou a ovládáním na volantu, mlhovky, kliky dveří v barvě karosérie nebo LED diody denního svícení. Vrcholná linie Allure disponuje navíc dešťovým a světelným senzorem, automatickou dvouzónovou klimatizací, koženým volantem, chromovanými kryty zrcátek, mlhovkami s přisvěcováním do zatáček a 16palcovými litými koly. V ceně vozu je záruka na 2 + 3 roky nebo 60 000 ujetých kilometrů. 

Mohlo by vás zajímat:  Rozvoz pošty v nových vozech: Peugeot v ČR dokončil největší dodávku vozů ve své historii

Ceník – Peugeot 208 3dv. 2015 (v závorce jsou uvedeny akční ceny)

Motorizace Access Active Allure
1.0 PureTech (68 k) 245 200 Kč  —————  —————
1.2 PureTech (82 k)  ————— 306 700 Kč (268 200 Kč) 345 700 Kč (303 200 Kč)
1.2 PureTech S&S (110 k)  —————  ————— 380 700 Kč (323 200 Kč)


Ceník – Peugeot 208 5dv. 2015 (v závorce jsou uvedeny akční ceny)

Motorizace Access Active Allure
1.0 PureTech (68 k) 260 200 Kč 306 700 Kč
(277 200 Kč)
 —————
1.2 PureTech (82 k) 275 200 Kč
(266 200 Kč)
321 700 Kč
(283 200 Kč)
360 700 Kč
(318 200 Kč)
1.2 PureTech ETG5 (82 k)  ————— 345 700 Kč
(307 200 Kč)
384 700 Kč
(342 200 Kč)
1.2 PureTech S&S (110 k)  —————  ————— 395 700 Kč
(338 200 Kč)
1.2 PureTech S&S EAT6 (110 k)  —————  ————— 432 700 Kč
(375 200 Kč)
1.6 BlueHDI (75 k)  ————— 370 200 Kč
(323 200 Kč)
 —————
1.6 BlueHDI S&S (100 k)  ————— 401 200 Kč
(343 200 Kč)
440 200 Kč
(378 200 Kč)
1.6 BlueHDI S&S (120 k)  —————  ————— 458 700 Kč
(396 700 Kč)

Zdroj: Peugeot