Piaggio MyMoover přináší revoluci v dopravě na krátké vzdálenosti

Piaggio představuje MyMoover, nový dopravní prostředek na třech kolech. MyMoover se vyznačuje vysokým užitečným zatížením ve spojení s kompaktností a ovladatelností. Díky inteligentnímu systému naklápění lze s modelem MyMoover jezdit stejně pohodlně jako s dvoukolovým vozidlem, takže je ideální pro rychlou přepravu zboží v hustém provozu, komunální služby, klasické rozvážkové služby, doručovací služby a nespočet dalších využití.

Společnost Piaggio, největší evropský výrobce dvoukolových vozidel, uvedením modelu MyMoover na trh opět demonstruje svou inovativní sílu založenou na dlouhé tradici. S modelem MyMoover nabízí znovu skupina Piaggio kompaktní přepravní vozidlo s vysokou nosností. Vše začalo vynálezem modelu Ape, který vznikl přidáním nákladové plošiny na skútr Vespa. Díky třem kolům a výklopnému nákladovému prostoru poskytuje MyMoover maximální nosnost s vysokou stabilitou a maximální manévrovatelností. To zajišťuje bezpečné ovládání i při jízdě v městské zástavbě a nabízí řidičům maximální spolehlivost. Systém Roll-Lock, který se aktivuje jediným pohybem ruky, blokuje sklápěcí mechanismus a zajišťuje stabilitu pomocí dvou zadních kol. Díky tomu je nakládání a vykládání vozidla i parkování snadné a bezpečné.

Zvýšená nosnost pro městskou nákladní dopravu

Díky přednímu nosiči, tašce v prostoru pro nohy a velkému zadnímu boxu je nosnost skútru Piaggio MyMoover o 80 % vyšší než u jednostopých skútrů. Tento pracant má dvě zadní kola na jedné nápravě a umožňuje tak velký přepravní objem při kompaktních rozměrech vozidla. Velké přední kolo pak zaručuje bezpečnost a stabilitu. MyMoover nabízí nosnost nákladu až 85 kg: 25 kg vpředu a 60 kg vzadu. Objem zadní přepravní skříně je 261 litrů. Horní schránku lze pohodlně otevřít stisknutím tlačítka na řídítkách. Parkovací brzda a systém roll-lock umožňují zaparkovat i v těch nejmenších skulinách. Velké čelní plexi, přední kapotáž a chránič rukou poskytují pohodlí a ochranu před nepříznivým počasím. Díky výšce sedla 760 mm je MyMoover bezpečný a pohodlný i při nastupování a vystupování. Nízké pořizovací náklady a náklady na údržbu jsou dalšími výhodami modelu MyMoover, který je zajímavý mimo jiné pro doručovací služby, veřejné organizace (komunální služby) v oblasti záchranných služeb a pro nespočet využití v oblasti služeb a řemesel. MyMoover lze řídit s řidičským průkazem skupiny B.

Mohlo by vás zajímat:  Subaru představilo v Tokiu koncept nového crossoveru

Správa vozového parku: konektivita jako hlavní výhoda

Piaggio MyMoover je vybaven telematickým systémem Targa Telematics, který zajišťuje bezproblémové online připojení. Pomocí „čtečky“ a identifikační karty pro každého uživatele jsou identifikováni zaměstnanci a řídicí středisko vozového parku je informováno o provozním využití stroje. Oprávnění ke spuštění je dáno aktivací pomocí příslušného osobního průkazu. Kromě toho je MyMoover vybaven tzv. černou skříňkou, která přenáší nejdůležitější informace o jízdě a stavu vozidla v reálném čase. Tyto informace a jejich zobrazení lze přizpůsobit podle přání zákazníka a manažeři vozového parku nebo vedení prodeje je využívají k analýze a optimalizaci denních tras s cílem co nejefektivnějšího využití vozidla MyMoover. Kromě toho černá skříňka v případě nehody automaticky spustí poplachové volání. V případě nehody tak lze okamžitě zajistit pomoc a náhradní vozidlo.

Zdroj: TZ Piaggio

O Tomáš Dunajčík

Kontakt na autora: tomas.dunajcik@autozine.cz

Zobrazit více příspěvků autora