Popularita Peugeotu 2008 stále neklesá. Odhalte jeho tajemství úspěchu

Peugeot 333637 960 720[1]

Malé SUV se prodává již od roku 2013, ale zdá se jako by se v žebříčcích oblíbenosti drželo stále na předních příčkách. Přitom na počátku to nevypadalo, že by malá SUV měla být výjimečně úspěšným projektem. Až díky Peugeotu 2008 se dostala do povědomí široké veřejnosti a od té doby jejich popularita stále roste.

Trefa do černého

Peugeot 2008 způsobil svým uvedením na trh doslova poprask a ještě předtím, než si zákazníci mohli vůz naživo vyzkoušet, bylo jich objednaných neuvěřitelných 16 000 kusů. Kvůli vysokému zájmu automobilka dokonce musela zdvojnásobit výrobu. Auto si stále drží pozici v první dvacítce nejoblíbenějších evropských vozů, v ČR dokonce drží prvenství mezi malými SUV.

Mohlo by vás zajímat:  Skupina PSA a FCA se dohodly na sloučení. Vznikne čtvrtá největší automobilka

Proč zaujme víc než jiné vozy

V čem tedy tkví jeho úspěch? Důvodů je nepochybně mnoho a zákazníci jsou často vedeny motivacemi, které se těžko odhalují, ale mezi nejdůležitější příčiny úspěchu Peugeotu 2008 patří:

  • povedený design
  • pohodlný podvozek, který si bez problémů poradí i s nerovným terénem
  • atraktivní cena

Zákazníkům nevadí ani to, že auto postrádá náhon na všechna kola. Peugeot tento nedostatek chytře kompenzuje systémem Grip Control, díky němuž se vozidlo bez problémů rozjede i na kluzkém povrchu. I přes neobvykle dlouho trvající popularitu už automobilka plánuje vývoj nové generace. Ta by měla nabídnout zajímavý facelift i prodlouženou karoserii nebo variantu s elektrickým motorem.

David Hampl

O David Hampl

V případě kontaktu využijte email: hampl@autozine.cz

Zobrazit více příspěvků autora