Potřeboval odtáhnout auto. Nestačil do něj nasednout a způsobil další nehodu

Základní pravidlo při tažení vozu je jasné. Musí v něm sedět řidič. To tak úplně nevyšlo dvěma mladíkům z Hradce Králové. Vůz sice zapřáhli na lano, první se rozjel, ale řidič do druhého taženého vozu již nestihl nastoupit. A druhá nehoda byla na světě.

Nejprve řetězová nehoda

Na konci října došlo v Hradci Králové k menší řetězové nehodě čtyř aut. Nejednalo se o nic vážného, pouze o klasické nedobrzdění, po kterém zůstalo na vozovce několik vozidel. Jedním z nich byl i Peugeot dvacetiletého mladíka. Paradoxně to byl i on, kdo celou řetězovou nehodu způsobil. Ten své auto uklidil na přilehlou cestu a zavolal svého kamaráda, zda by ho neodtáhl. Ten samozřejmě vyhověl a přijel na místo.

Vůz zapřáhli na lano a kamarád se rozjel

Vůz klasicky zapřáhli na lano s cílem ho odtáhnout pryč z vozovky. Do této chvíle bylo vše v pořádku. Vlivem špatné domluvy nebo nepozornosti však došlo k tomu, že se první mladík rozjel. V tu chvíli ale řidič Peugeotu neseděl za volantem, jelikož se nacházel mimo vozidlo. Volání ani gestikulace nepomohla a tažené auto bez řidiče již mířilo na hlavní silniční tah na Ostravu.

Peugeot bez řidiče narazil do jiného vozu

Při výjezdu z přilehlé silnice na hlavní průtah Hradcem Králové se stalo nevyhnutelné. Peugeot bez řidiče se zcela nekontrolovatelně dostal do protisměru, kde se střetl s právě projíždějícím vozidlem značky Suzuki. A v tu chvíli následovalo to, co mladík už jednou zažil. Opět přivolání policistů a opět řešení dopravní nehody. Tato však byla o poznání kurióznější než předchozí nedobrzdění.

100 tisíc korun a zranění

Řidič nabouraného vozu Suzuki byl s lehčím zraněním přepraven do nemocnice. Kamarádovi, který prázdný vůz táhl se nic nestalo. Stejně tak ani mladému majiteli Peugeotu, který se v tu dobu ve voze vůbec nenacházel. Celkový vzniklá škoda byla odhadnuta na 100 000 Kč. K té přidejme ještě tu původní z řetězové nehody ve výši 320 000 Kč. Mladíkova pojišťovna tohoto klienta asi nebude mít příliš v lásce.

Komentáře
Mohlo by vás zajímat:  Historické závodní vozy Toyota