Povedený spot na nový Golf GTI

Americké zastoupení Volkswagenu v těchto dnech uvádí na trh sedmou generaci Golfu GTI, kterou doprovází zajímavá reklamní kampaň s názvem Turbocharge the Everyday. Německá automobilka totiž na karosérii připevnila desítky kamer GoPro a vydala se s autem na projížďku ulicemi.

Za volant bílého Golfu GTI usedl profesionální závodník Tanner Foust a ukázal, že i s autem s předním pohonem jdou dělat drifty, smyky a podobné kousky jako se zadokolkou. Vše je navíc doprovázeno poměrně jadrným zvukem přeplňovaného dvoulitru pod kapotou německého hatchbacku.

Mohlo by vás zajímat:  Ken Block nás nechal nahlédnout do zákulisí svého pořadu

Aby bylo využití GoPro kamer v reklamě převedeno rovněž do běžné praxe, nabízí VW každému, kdo si koupí Golf GTI do 30.6.2014, kameru GoPro HERO3+ Black Edition zdarma. Připomenu, že pod kapotou najdeme přeplňovaný dvoulitr o výkonu 210 koní s točivým momentem 349 Nm. To vše za základní cenu 24 395 dolarů (cca 490 000 Kč). Za příplatek 1495 dolarů (cca 30 000 Kč) lze dostat paket Performance, který zvedne výkon motoru o 10 koní a navíc nabídne lepší brzdy a diferenciál s omezenou svorností.

Mohlo by vás zajímat:  Chris Harris on Cars - Ferrari 212

##golf_gtispot##

Zdroj: Volkswagen