Proměna automobilu Genesis – stane se vážným protivníkem známých vozů?

Hyundai 1843922 960 720[1]

Automobil Genesis G90 není žádným staříkem na obchodním poli. Dalo by se říct, že během necelých tří let svého působení na trhu spíše teprve teď nastal moment, kdy by měl začít odhazovat plínky. I přesto už ale vůz prošel opravdu radikální změnou a i mnozí automobiloví nadšenci by měli problém jej pod novým faceliftem rozeznat. Pro Vás i pro všechny ostatní – nejde o nový vůz, opravdu je to pořád ON! A je také na místě uznat, že mu nový vzhled neuškodil, ba naopak.

Mohlo by vás zajímat:  Mercedes představil prodlouženou verzi sedanu třídy E

Proč přišla nečekaná proměna?

Ač se to tak na první pohled nezdá, důvody, které vedly k zásahu do výroby, jsou zcela pochopitelné. Automobil svým designem působil zaměnitelně a v zástupu konkurenčních vozů se poměrně ztrácel. Proměna Genesis je takovým pokusem o útok na ostatní luxusní značky, mezi které řadíme například Lexus a BMW. Ale až čas a ohlasy veřejnosti samozřejmě ukáží, jestli se snaha o odlišení vyplatila, či nikoli.

Zásadní změny „Pokusu 2“

První změnou, co každého praští do očí, je přední maska s ohromným chladičem dole zakončeným špičkou. K tomuto se ještě připojují nová LED světla a přesunutí blinkrů za výkroje blatníků (původně byly za zrcátky). Dá se ve zkratce říct, že celá příď prošla kompletní proměnou.

Mohlo by vás zajímat:  Seznamte se s novým Range Rover Evoque. Využívá i elektromotor

Záď ovšem za přídí ani v nejmenším nezaostává. Zejména se změnilo řešení zadních světel, kdy je tvoří stylový pás přes celou délku vozu.

S úpravami se naopak šetřilo v oblasti interiéru, kde se změnily detaily, uspořádání tlačítek, nové materiály vyměnily staré a díky tomu se zvýšila kvalita. Displej uvnitř vozu má nově úhlopříčku 12,5 palce.

Pod kapotou vše při starém

Vizáž automobilu prošla poměrně velkými změnami, ostatní ovšem zůstalo při starém. Vůz se stále spoléhá na ty samé zážehové motory, stále je prvotřídně vybaven (především výbava Prestige, základ pro osmiválec), stále se mohou řidiči spolehnout na moderní bezpečnostní prvky (adaptivní tempomat, předkolizní systém, hlídání jízdných pruhů).

Mohlo by vás zajímat:  Corvette C8 přijede s motorem uprostřed

Jednoduše se jedná pořád o to samé kvalitní auto, jen u toho prostě o něco lépe vypadá.

David Hampl

O David Hampl

V případě kontaktu využijte email: hampl@autozine.cz

Zobrazit více příspěvků autora