Nejznámnější modely s logem Pininfarina jezdí pod značkami Ferrari, Maserati, Lancia nebo Alfa Romeo, už od konce devadesátých let však studio úzce spolupracuje také s mnoha čínskými výrobci. Zatím posledním kouskem z Říše středu s italským designem je SUV Soueast DX7, které navíc vzniklo ve spolupráci s Mitsubishi.
Aby bylo vše uvedeno na pravou míru, japonská automobilka drží v rámci joint-venture 25procentní podíl v automobilce South East Motor, zkráceně Soueast. Tři diamanty tak mohou vyrábět automobily na momentálně největším trhu světa, čínský partner má pro změnu přístup k některým technologiím či dokonce celým modelům, které vyrábí pod svým logem. No a právě od Mitsubishi pochází platforma GS se vzpěrami McPherson vpředu a víceprvkovou zadní nápravou, respektive zážehové motory 1.5 Turbo (154 k a 210 Nm) a 2.0 Turbo (190 k a 250 Nm) v kombinaci se šestistupňovou manuální nebo šestistupňovou automatickou převodovkou.
Líbivý design 4537 mm dlouhé, 1900 mm široké a 1700 mm vysoké karosérie s rozvorem 2700 mm pochází od již zmiňovaného italského studia Pininfarina. Na rozdíl od většiny čínských aut tak DX7 nenabízí přemíru chromu, a zároveň dostala do vínku velké množství oblin a prolisů či zvedající se linii bočních oken, což jsou prvky, na které Evropan slyší. Kabina působí podle fotografií rovněž velice moderně, především středová konzole s volně stojícím displejem multimediálního systému „netrpí“ na velké množství tlačítek. Hodnotně vypadá nejen dvoubarevné provedení přístrojové desky, ale také chromovaná linka po celé její šířce.
Prodej se rozběhne v průběhu letošního roku, cena by měla startovat na úrovni 100 000 juanů (cca 410 000 korun).
Zdroj: Soueast